Ff weekje Frankrijk. Blijkt dat ik toevallig in de Armagnac steerk zit
Bijgesloten foto is van de dichtst bijzijnde supermarkt

die zag ik net ook goed aangeschreven staan bij Serge van whiskyfun. Hij reviews kennelijk ook regelmatig malternatieven zoals Armagnac. Bedankt voor de tip!

goosebumps schreef:Ik ga de volgende keer dat ik die kant op ga mijn huiswerk van tevoren doen en zorgen dat ik het tussen alle kinder zaken in plan. Nu is het er bij ingeschoten helaas. Ook had ik de fout gemaakt om in plaats van een fles Armagnac, ongeproefd een fles franse whisky te kopen. Deze Welche's whisky bevalt me niet zo goed. De geur van de Sauternes casks vind ik hier niet zo mooi helaas. Hoewel het beter wordt naarmate de fles wat langer open heeft gestaan. Over een maandje nog maar eens proberen.
Al doende leert men....

WhiteMonkey schreef:Oehh, ik wil me ook graag aanbevolen houden voor vakantie tips. Verder is in de Amerikaanse brandy/Armagnac wereld (vooral bevolkt door Bourbon liefhebbers) een grote voorkeur voor de bottelaar L'encantada. Die bottelen Armagnac van kleine familie distilleerderijen (veelal ondertussen weer gesloten. Maar geen idee of je ze kunt vinden in een Franse supermarkt.

Bij mijn bezoek aan de Cognactheek in Apeldoorn de 8 aanbevolen gekregen. Deze zou meer bij whiskydrinkers passen dan de 15.Kapre schreef:Ik heb wel een aantal Armagnacs geproefd, en daarvan vind ik vooral Tariquet erg goed.

Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten