ongeveer een jaartje geleden heb ik een paar oude flessen drank overgenomen die overgebleven waren uit een erfenis voor een geeltje via marktplaats. In deze partij zat o.a. een flesje Grand Marnier va 0,75, een flesje brandy, een fles Cognac grande champagne, een flesje grappa met jenever (ginepro) en nog wat andere sterke dranken. In de tussentijd heb ik vooral door het drinken van whisky een ommezwaai gemaakt van het drinken van drank, naar het echt proeven en genieten van drank. Zojuist heb ik een glaasje van de Grand Marnier genomen en deze was veel lekkerder dan een van de varianten die ik hiervoor had geprobeerd. Het is bijna alsof hij in de fles een tweede ageing heeft gehad oid. Na een tijdje zoeken ben ik er achter gekomen dat deze fles betreft:
https://www.thewhiskyexchange.com/p/161 ... r-bot1970s
Als ik had geweten wat de fles waard is dan had ik hem waarschijnlijk doorverkocht. Desondanks ben ik blij dat ik deze ervaring rijker ben.
Ik heb net de regels doorgenomen, mocht ik iets verkeerd hebben gedaan als newbie dan hoor ik dat graag.