Goede rum voor een rumnoob
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Re: Goede rum voor een rumnoob
Zo bedoelde ik hem niet precies, maar ik kan je volgen Roelof.
Mooie mix zou fijn zijn. Uiteindelijk zou ik zo'n topper ook wel willen proeven om te kijken waar die top ongeveer ligt.
Mooie mix zou fijn zijn. Uiteindelijk zou ik zo'n topper ook wel willen proeven om te kijken waar die top ongeveer ligt.
0 x
Wouter1981 schreef:Zo bedoelde ik hem niet precies, maar ik kan je volgen Roelof.
Eens
.
0 x
Oogadal schreef:Die handschoen pak ik wel op...![]()
noteer mij ook gelijk maar voor een setje hoor
0 x
Nou als we meteen aan het inschrijven zijn..graag. Ben zelf heel benieuwd wat ik vind van rum met kwaliteit. Tot nu toe nog niet aangedurfd om zomaar een wat duurdere fles te kopen, omdat ik gewoon geen idee heb. Weleens een proefpakket met kerst gehad en bij de lokale slijter wat samples gekocht, maar dat was geen whisky kwaliteit zullen we maar zeggen..
0 x
Naast whisky gaat een goede rum er bij mij altijd in. Ik doe dus ook graag mee.
0 x
Als er nog ruimte is zou ik ook graag meedoen. Ik heb me altijd eens willen verdiepen in rum.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Het aanbod is nog niet open en al overvol....; de prijs moet ik maar wat absurd aanhouden dan.
Zullen maximaal 15 setjes zijn aangezien er ook 50cl flesjes tussen zitten. En ik wil zelf ook nog wel een slokkie.
Ik post hier de link wel naar sample aanbod als het er op staat. Iedereen die zich nu al heeft aangemeld neem ik op in de lijst waarbij actieve leden (niet je status bij je avatar, maar of je actief meedoet) voorrang krijgen. Wordt vervolgd.
7 x
Wow, kijk ik weer eens een half dagje niet zit de rum share al vol?
Mocht je nog met een reserve lijst werken of er niet actieve leden afvallen houd ik me graag aanbevolen
Mocht je nog met een reserve lijst werken of er niet actieve leden afvallen houd ik me graag aanbevolen

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”