Whisky by the Sea bestaat uit 2 onderdelen:
- Het Whisky Festival op 25 september in het Arsenaal Theater.
- Whisky Diner, zondag 26 september.
Ontvangen van WhiskyPassion schreef:Het is nog vroeg maar bijgaand informatie betreffende Whisky by the Sea 2010 in Vlissingen
Met de speciale WhiskyPassion code ....... krijgt u als lezer 5.00 Euro korting op uw entreebewijs als u kaarten besteld via de site: http://www.whiskybythesea.nl

Wel weer dik 3u reizen (enkele reis), maarja... je moet er iets voor over hebben!JayDie schreef:Is er al iets bekend over een masterclass programma...?

Maltwizzard schreef:Ik ben er namens WIN en neem ook

JayDie schreef:... Uiteindelijk met een alcohol promilage van 0.70 weer terug huiswaarts gekeerd; uiteraard met de trein / bus!
Piet schreef:JayDie schreef:... Uiteindelijk met een alcohol promilage van 0.70 weer terug huiswaarts gekeerd; uiteraard met de trein / bus!
Toch best goed deze mogelijkheid.
Zou je dat zelf ook zo ingeschat hebben ? In elk geval dat je zeker niet meer zelf mocht rijden ?
Piet schreef:Mooi om te lezen John
JayDie schreef:... Uiteindelijk met een alcohol promilage van 0.70 weer terug huiswaarts gekeerd; uiteraard met de trein / bus!
Toch best goed deze mogelijkheid.
Zou je dat zelf ook zo ingeschat hebben ? In elk geval dat je zeker niet meer zelf mocht rijden ?
Fi-Wi schreef:Vanuit informatief oogpunt misschien interessant maar wat mij betreft mogen ze bezoekers verbieden na het festivalbezoek nog achter het stuur te kruipen. Kan niet, weet ik, maar zo'n blaastest kan de indruk wekken dat iemand die zijn maximaal toegestane promilage nog niet heeft bereikt nog best kan rijden want de wet staat het toe.

Danieq schreef:Maar ik begrijp dat het dus een mooi weekend was? Ik heb er over nagedacht maar dit weekend was het voor mij echt te ver reizen. Misschien een date volgend jaar! Dat zou echt mooi zijn.
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten