Whisky Fair Duitsland

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
DramdrummerTom
Senior
Senior

Whisky Fair Duitsland

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 21 Apr 2015, 23:46

Voor de snelle beslisser: aankomend weekend is de Whisky Fair in Duitsland, een van de grootste whisky festivals in Europa.

Entree is 10 euro inclusief whiskyglas. Limburg an der Lahn is maar een uur of drie rijden vanaf Utrecht en nog minder vanaf oost Nederland of oost Belgie...

http://www.festival.whiskyfair.com/

Ik ga zaterdagmiddag een kijkje nemen. Wie weet tot daar!
0 x

RLW
Actief lid
Actief lid

Re: Whisky Fair Duitsland

Ongelezen berichtdoor RLW » 23 Apr 2015, 22:33

Veel plezier!

Ik ga er al enkele jaren naartoe en elke keer weer fantastisch. Echte aanrader! Wel elke keer een erg duur weekend (gezien er toch een paar samples en flesjes meegaan naar huis), maar het is zo goedkoop of duur te maken als je zelf wilt. En je kunt relaxed aandoen.
0 x

DramdrummerTom
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 24 Apr 2015, 09:40

Dank! Ben heel benieuwd. Ik verwacht idd wel dat mijn beurs leger wordt want er wachten nu al twee flesjes op me te wachten en het festival is nog niet eens begonnen. :lekker
0 x

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 24 Apr 2015, 10:52

DramdrummerTom schreef:Dank! Ben heel benieuwd. Ik verwacht idd wel dat mijn beurs leger wordt want er wachten nu al twee flesjes op me te wachten en het festival is nog niet eens begonnen. :lekker

Welke? :)
Veel plezier in elk geval. Ik hou het wat dichter bij huis en ga morgen een vriend een beetje in de whiskywereld introduceren bij het Whiskyevent van Woudenberg in Wageningen.
0 x
Afbeelding

DramdrummerTom
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 26 Apr 2015, 21:59

De nieuwe Cadenhead bottelingen Cooley 23 jaar en de Longrow sherry 12 jaar. Beide goedgekeurd :bigsmile
2 x

RLW
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor RLW » 06 Mei 2015, 23:14

Nog iets anders leuks tegengekomen? Ik heb nog een leuke Glenrothes van Adelphi meegenomen, 8 yr, 67%. Toppertje prijs / kwaliteit.
0 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”