Komt allen proeven... 'Whisky Uit de Polder'. Op Vrijdag 19 September 2014 gaan we aan de hand van diverse Nederlandse whisky's het poldermodel nog eens goed onder de loep leggen en vergelijken met goede Schotse Whisky's.
Zullen er compromissen gemaakt moeten worden om tot 1 favoriet te komen???
We beginnen om 20:00 en de proeverij vind plaats bij MetroStation Strandvliet in de ASSV op de Ouderkerker laan 10, 1115 NS Duivendrecht.
Wil je ook jouw stem laten horen tijdens deze proeverij, meld je dan aan via info@genietschap.nl of bezoek http://www.genietschap.nl/Home/NextTasting
Gasten en introducees zijn van harte welkom, de prijs is voor introducees 20,00 euro.
