27 t/m 29 sept 2014: Whisky Live Paris

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

27 t/m 29 sept 2014: Whisky Live Paris

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 16 Jul 2014, 15:39

Eind september richting Whisky Live Paris (27-28-29 september 2014).

Zijn er forumleden die al geweest zijn? Tips? Ervaringen?

Normaalgezien de zondag en maandag festival bezoeken. De maandag is voorbehouden voor 'professionelen' , de vrienden waarmee ik richting Parijs trek kunnen tickets krijgen voor die dag. Ben eens benieuwd!

:Slainte
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

sLesage
Actief lid
Actief lid

Re: Whisky Live Paris

Ongelezen berichtdoor sLesage » 25 Aug 2014, 23:08

Het is nog niet zeker, maar ik hoop er alvast ook naartoe te trekken. Nog geen idee welke dagen ... moet nog eens zien wat in mijn agenda past.
0 x
Tech blogger, podcaster en Whisky Liefhebber. Onlangs gestart met een eigen whisky blog die de naam Whisky with Friends kreeg. Te volgen op Twitter via @WhiskyFriends en vergeet vooral ook niet de Whisky with Friends Facebook Pagina even een like te geven.

Rannoch Moor
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Rannoch Moor » 04 Sep 2014, 13:08

Hallo,

ben er enkele jaren naartoe geweest, je moet al een VIP-ticket hebben om speciale dingen te proeven, zoals Karuizawa of andere speciale dingen. De voornaamste reden waarom ik altijd naar daar ging is de Cognacs. Die zijn wel vrij te proeven en daar zijn vele pareltjes onder te vinden. De locatie in Parijs is ook altijd bijzonder mooi en het is een leuke stad. Zal dit jaar niet lukken om erheen te gaan, maar staat zeker nog eens op de planning.

Arnout
0 x

BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 04 Sep 2014, 13:57

Ik heb voor de zondag inderdaad een VIP ticket aangeschaft. Vroeger binnen & alles gratis proeven. 90 EUR is niet goedkoop maar ik denk dat ik er dat wel uithaal... :)
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 04 Sep 2014, 16:03

BWhisky schreef:Ik heb voor de zondag inderdaad een VIP ticket aangeschaft. Vroeger binnen & alles gratis proeven. 90 EUR is niet goedkoop maar ik denk dat ik er dat wel uithaal... :)

Dat klinkt fantastisch! Dit gaat ook op mijn (steeds langer wordende) lijst van nog te bezoeken whisky-evenementen. Veel plezier!
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”