28 sept 2013: Whisky Event Eindhoven
28 sept 2013: Whisky Event Eindhoven
Tijd: 13.00 - 17.00
Prijs: 30,00 (25,00 in pre-sale)
Zie ook: viewtopic.php?f=20&t=3168
Prijs: 30,00 (25,00 in pre-sale)
Zie ook: viewtopic.php?f=20&t=3168
0 x
Re: 28 sept 2013: Whisky Event Eindhoven
Ik heb kaartje 57 voor dit jaar, zitten er andere hetwiskyforummers bij de andere 56?
Iemand die iets kan vertellen over vorig jaar? Anders laat ik me gewoon lekker verrassen
Iemand die iets kan vertellen over vorig jaar? Anders laat ik me gewoon lekker verrassen
0 x
-
sw_reijnders
- Senior

vorig jaar is er toch een whisky festival in eindhoven afgelast??? 

0 x
Afgelopen maart zou het whisky festival Zuid-Nederland in EHV plaatsvinden, maar dat is verplaatst naar volgend jaar (link)
Ik kom ook net impressie tegen van het Whisky Event van vorig jaar.
Ik kom ook net impressie tegen van het Whisky Event van vorig jaar.
Laatst gewijzigd door whiksy op 29 Jun 2013, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
sw_reijnders schreef:vorig jaar is er toch een whisky festival in eindhoven afgelast???
Dat was een ander festival 1/2 mrt 2013: Whisky Festival Zuid Nederland, Eindhoven
Dit wordt georganiseerd door Slijterij Van Der Heijden. Zie de "Zie ook" link bij het eerste bericht hier.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
binnenkort zeker kaartje halen, vorig jaar is een vriend van me er geweest en die was behoorlijk enthousiast. Daarnaast vind ik Van der Heijden ook een geweldige slijter, dus zie het ook een beetje als "verplichte kost" 
0 x
Kaartje 36 en 37 gehaald (lees: laten halen), dus met twee man present. Ik ken het evenement niet, dus laat me verrassen.
0 x
Ik schop dit topic nog even naar boven, dit weekend is het zover!
Ben erg benieuwd, m'n eerste whisky uitje.
Ben erg benieuwd, m'n eerste whisky uitje.
0 x
Weinig forumleden aanwezig zo te zien. Ik ken het event ook niet, dus ook voor mij de eerste keer.
Er zullen neem ik aan veel 'standaard' bottelingen zijn, maar dat vind ik geen probleem. Ook al heb ik al aardig wat verschillende whisky's op als relatieve beginner (1,5 jaar geleden had ik nog nooit een druppel whisky genuttigd), ik heb vele whisky's bewust en onbewust overgeslagen. Dat kan ik nu hopelijk goed gaan maken.

Er zullen neem ik aan veel 'standaard' bottelingen zijn, maar dat vind ik geen probleem. Ook al heb ik al aardig wat verschillende whisky's op als relatieve beginner (1,5 jaar geleden had ik nog nooit een druppel whisky genuttigd), ik heb vele whisky's bewust en onbewust overgeslagen. Dat kan ik nu hopelijk goed gaan maken.

0 x
Was echt een top event! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
0 x
Jammer (beetje dom) dat het tegelijk met Whisky by the Sea is. Daar stonden ook de bekende personen achter de stands.
0 x
vmk schreef:Gistermiddag bij whiskyevent Eindhoven geweest:
...
Oja, je raakt natuurlijk in gesprek met wat mensen. Na ruim drie uur sprak ik wat jonge gasten en die hadden er al 23 achter de kiezen! Zag ik ook in hun boekje. 'Dan proef je toch helemaal niets meer!' 10 minuten later trokken ze weer onverstoord verder in hun zoektocht. Aardige jongens haha.
Jep, ik had ook veel meer op dan ik kon proeven... Tussendoor wel zo verstandig geweest om wat te eten. Peperkoek is trouwens niet aan te raden... De volgende 5 whisky's zijn dan peperbommen
Anyway, ik heb kennis gemaakt met een aardige gast en ben de middag met hem opgetrokken. Die was heel wat meer gewend dan ik en ik heb zijn tempo een beetje aangehouden. Helaas voor hem had hij minder tussendoor gegeten... Hoop dat ie veilig naar huis is gefietst.
Superleuk, top georganiseerd. Volgend jaar ben ik er weer bij

0 x
O ja, niemand last gehad van de onduidelijke tafelvolgorde?
Dat had iets duidelijker gemogen. Na een uurtje weet je alles wel te vinden...
Dat had iets duidelijker gemogen. Na een uurtje weet je alles wel te vinden...
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”