Vrijdag 12 oktober a.s. in 2 sessies
vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur en van 19.00 uur tot 22.00 uur.
De kogel is door de kerk. Vanuit de Stichting Activiteiten Stad Appingedam is mij een tijd geleden gevraagd om iets te organiseren, zeg maar een kleintje WFNN.
De stad Appingedam beschikt over een prachtige grote kerk in het hartje van Appingedam in het sfeervolle en historische centrum. (de Nicolaikerk)
We hebben de kerk bereid gevonden om iets dergelijks in en om de kerk te organiseren.
In samenwerking met Harrold en Lidy Bos van restaurant de Oude Rechtbank gelegen naast de kerk heb ik de organisatie opgestart. Vanuit SASA zullen al nodige vergunningen en ontheffingen worden geregeld.
De gemeente Appingedam alsmede de middenstand en de horeca zijn zeer verguld met dit initiatief en zal dus ook alles in het werk stellen om dit evenement tot een succes te maken.
Het evenement gaat onder de naam Damster Spirit Festival het levenslicht zien.
We hebben allerlei snode plannen met kookwedstrijden in een grote tent op het kerkplein.
Een culinaire jury zal dit gedeelte begeleiden en uiteindelijk een winnaar aanwijzen.
In de kerk is er ruim plaats voor standhouders / importeurs etc zoals in Groningen.
We zijn er van doordrongen dat dit weer een festival is. We gaan het echter breder trekken door ook ander dranken toe te laten. Hoe breed laten we in eerste instantie aan uw creativiteit over.
Van belang is in eerste instantie de datum. Het zal gebeuren op vrijdag 12 oktober a.s. in 2 sessies vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur en van 19.00 uur tot 22.00 uur.
De website http://www.damsterspiritfestival.nl/ zal nog voor het einde van de maand in de lucht zijn.
Bezoekers staan al in de rij voor een kaartje welke 15 euro zal gaan kosten.
Voor vragen en suggesties kunt u mij bereiken via de mail ( info@wijnenwhiskyetc.nl )en via 06 55182766.
Appingedam is een zeer levendige stad met het hele jaar door spraakmakende activiteiten.
Zij gaan er voor, wij gaan er voor. Doet u mee?
Hartelijke groet.
Lidy en Harrold Bos.
Albert Heidema.

Ik ga erover nadenken!!