Whiskyfans kunnen samen met hun vrienden een kennisquiz spelen en zodoende strijden om een whisky-cursus of een reis naar Schotland. Met deze actie wil Glen Grant de dialoog aangaan met haar gebruikers en een een positie opbouwen binnen social media. De opzet is om blijvend in contact te staan met de doelgroep en tevens het merk en imago van GlenGrant in Nederland te versterken.
Ook helaas is dat je een Facebook gebruiker moet zijn en vrienden moet hebben/maken en dat er op de rest van het Internet zo weinig ruchtbaarheid aan is gegeven.
Ook op Twitter heb ik hierover niets gezien.
Clash of the Clans van Glen Grant, doe mee en win een reis naar Schotland !
Weet jij wat van whisky? Speel dan met je vrienden mee met Clash of the Clans! De clan met de meeste whiskyvaten wint een geheel verzorgd bezoek aan de Glen Grant distilleerderij in het Schotse plaatsje Rothes.
Extra prijzen: een plekje op de gastenlijst van een van onze exclusieve whisky cursussen.
Deelnemende clans maken ook kans op toegang tot een Glen Grant whisky cursus voor maximaal 25 personen. Zo’n avond staat geheel in het teken van Schotland. En Glen Grant vertelt je alles over hoe haar single malt whisky gemaakt wordt. Na zo’n cursus ben je gegarandeerd een echte whiskykenner. Dus maak nu je clan aan en ga in de clinch met de andere clans!
Heel jammer allemaal want het was natuurlijk leuk geweest om daar als "Clan Het Whisky forum" de prijzen in de wacht te slepen. Misschien nog niet té laat ??
Van 14 december 2010 tot 15 maart 2011 worden er wekelijks op de Clash of the Clans Facebook pagina vragen gesteld. Iedereen die lid is van een clan of een clan heef opgericht kan deze vragen beantwoorden en zo whiskyvaten voor de desbetreffende clan verdienen. De clan met op 14 maart 2011 de meeste whiskyvaten wint de hoofdprijs.
Je verdient whiskyvaten door het beantwoorden van vragen, door goede antwoorden en door clanleden te winnen.
Misschien maken we nog een kans. Helaas moet je dus Facebook gebruiker zijn en ook een vriend van mij om clan-lid te kunnen worden.
Hier Het Whiskyforum op Facebook.

... het is nu dus inderdaad te laat om nog mee te doen
... ben ik nu boos, verdrietig of teleurgesteld