The Ferry to Whiskyland sails again ! The 25th of April 2011 13:00 uur met de boot vanaf IJmuiden
naar het forteiland, 18:00 uur weer terug.
http://www.triptowhiskyland.nl/
Whiskyproeverij op het forteiland in IJmuiden door Spirit Of Wines uit Heemskerk op tweede paasdag.
Zie ook: Trip to Whiskyland Forteiland IJmuiden, 5 april 2010
25 apr 2011: Trip to Whiskyland Forteiland IJmuiden
25 apr 2011: Trip to Whiskyland Forteiland IJmuiden
Laatst gewijzigd door Piet op 14 Feb 2011, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gesplitst, aangepast
Reden: Gesplitst, aangepast
0 x
Re: 25 apr 2011: Trip to Whiskyland Forteiland IJmuiden
Hmmm, ik heb vorig jaar vanaf het terras van strandtent Sea You aan de noordelijke kant van de zeemonding de meute het fort zien betreden en heb toen ook de doedelzakken gehoord.
Zag er leuk uit, maar is €75,00 per persoon gerechtvaardigd voor 12 whiskies? Dat is wel waar ik voor zou komen...
Het fort ken ik namelijk al, bier drink ik niet of nauwelijks, doedelzakspelers zijn leuk (maar wel op grote afstand) en bij Wullie kom ik regelmatig in het restaurant.
Wie kan me overtuigen dat ik dit toch moet doen?
Agenda voor de zekerheid maar wel geblocked...
P.S. Zijn er zgn. BOB-kaarten?
Zag er leuk uit, maar is €75,00 per persoon gerechtvaardigd voor 12 whiskies? Dat is wel waar ik voor zou komen...
Het fort ken ik namelijk al, bier drink ik niet of nauwelijks, doedelzakspelers zijn leuk (maar wel op grote afstand) en bij Wullie kom ik regelmatig in het restaurant.
Agenda voor de zekerheid maar wel geblocked...
0 x
- The Spirit of Wine
- (Whisky)Professional

Whisky proeven op het forteiland IJmuiden !
Op Tweede Paasdag 25 april 2011 varen we weer met onze 'Trip to Whiskyland' naar het forteiland bij IJmuiden voor een middag Schotland.
Live muziek, schotse maaltijd, een selecte serie bijzondere whiskies, Jopen Bier, kaasbuffet, rondleidingen... !
http://www.triptowhiskyland.nl
Live muziek, schotse maaltijd, een selecte serie bijzondere whiskies, Jopen Bier, kaasbuffet, rondleidingen... !http://www.triptowhiskyland.nl

0 x
Re: Whisky proeven op het forteiland IJmuiden !
The Spirit of Wine schreef:Op Tweede Paasdag 25 april 2011 varen we weer met onze 'Trip to Whiskyland' naar het forteiland bij IJmuiden voor een middag Schotland.
Live muziek, schotse maaltijd, een selecte serie bijzondere whiskies, Jopen Bier, kaasbuffet, rondleidingen... !
http://www.triptowhiskyland.nl
Prachtig, maar kunnen mijn vragen misschien ook beantwoord worden?
Dank!!
0 x
MadMaster schreef:Hmmm, ik heb vorig jaar vanaf het terras van strandtent Sea You aan de noordelijke kant van de zeemonding de meute het fort zien betreden en heb toen ook de doedelzakken gehoord.
Agenda voor de zekerheid maar wel geblocked...![]()
Reactie van Spirit Of Wine via email:
Dat hebben we niet!
Is heel moeilijk toe te passen omdat iedereen overal in kan met een
strippenkaart a € 75.00 en alles vrij voor handen is.
Er is ook water, wijn , bier, koffie en thee, en frisdrank verkrijgbaar en
natuurlijk allerlei lekkere happen en veel ontspanning.
Vriendelijke groeten, Adrie en Lowie.
0 x
Wally schreef:
Reactie van Spirit Of Wine via email:
Dat hebben we niet!
Is heel moeilijk toe te passen omdat iedereen overal in kan met een
strippenkaart a € 75.00 en alles vrij voor handen is.
Er is ook water, wijn , bier, koffie en thee, en frisdrank verkrijgbaar en
natuurlijk allerlei lekkere happen en veel ontspanning.
Vriendelijke groeten, Adrie en Lowie.
Wally, dank voor de moeite in ieder geval, maar ik heb bij deze mijn agenda voor 25 april a.s. weer vrijgegeven.
Bij IWF Leiden, WFNN, lokale N&T's en vele andere whisky-evenementen waar ik aanwezig ben, is mijn echtgenote ook van de partij en altijd is er wel iets te regelen. Soms door een (aanzienlijke) korting op de entreeprijs, soms mag ze zelfs gratis mee naar binnen.
Mijn echtgenote, die altijd trouw BOB speelt (niet onbelangrijk voor evenementen waar de alcohol rijkelijk vloeit), drinkt niet eens alcohol. De verleiding van een tafel vol whisky is voor haar 0,0...
0 x
Toch nog even een reactie op de trip naar Whiskyland. FANTASTISCH !!!! Alles goed geregeld, rondleiding door het fort (later nog eens uitgebreid doen), goede sfeer, lekker eten, leuke muziek, en prima whiskies. O.K. het kost een paar stuivers maar dan heb je ook wat. Ik hield er in ieder geval een beter gevoel aan over dan het laatste festival in Leiden.

0 x
Wally schreef:Toch nog even een reactie op de trip naar Whiskyland. FANTASTISCH !!!! Alles goed geregeld, rondleiding door het fort (later nog eens uitgebreid doen), goede sfeer, lekker eten, leuke muziek, en prima whiskies. O.K. het kost een paar stuivers maar dan heb je ook wat. Ik hield er in ieder geval een beter gevoel aan over dan het laatste festival in Leiden.![]()
Tja, maar daar noem je ook wel wat, Wally
Een vraag, als het even mag? Hoeveel mensen gingen er vorig jaar met jullie naar Whiskyland?
0 x
Een vraag, als het even mag? Hoeveel mensen gingen er vorig jaar met jullie naar Whiskyland?
Dat was niet vorig jaar maar afgelopen april en we vertrokken naar het eiland met 110 personen (naar wat ik hoorde en ik denk wel dat dat klopt)
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”