Opendeur bij Tasttoe Two (Wondelgem, bij Gent).

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 557
Lid geworden op: 01 Nov 2014, 00:35
Locatie: Regio Gent

Opendeur bij Tasttoe Two (Wondelgem, bij Gent).

Ongelezen berichtdoor D. T. » 05 Okt 2016, 22:09

Vrijdag, zaterdag en zondag opendeur bij TT2 met gratis te proeven Signatory Vintage Single Cask bottelingen (o.a. Highland Park, Balmenach 1988 26 Y, Laphroaig 1997 18 Y, Bunnahabhain ... in totaal 14 als ik het goed voor heb). Zondag ga ik zelf zeker aanwezig zijn. Er is bovendien ook 10% korting op alle spirits, ook whisky ... :hoera

Cheers, D.

Update ... Ook in de SV line-up (o.a.) ... Linkwood, Glenlossie, Glen Grant, Mortlach, Jura 1989 24 Y, Longmorn 1996 19 Y, Caol Ila, Bowmore ... en de Glendronach 14 Y Virgin Oak Finish + een 4tal Kilchomans.
Laatst gewijzigd door D. T. op 06 Okt 2016, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Opendeur bij Tasttoe Two (Wondelgem, bij Gent).

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Okt 2016, 22:23

D. T. schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag opendeur bij TT2 met gratis te proeven Signatory Vintage Single Cask bottelingen (o.a. Highland Park, Balmenach, Laphroaig, Bunnahabhain ... in totaal 14 als ik het goed voor heb). Zondag ga ik zelf zeker aanwezig zijn. Er is bovendien ook 10% korting op alle spirits, ook whisky ... :hoera

Cheers, D.

Mocht de Ledaig 2005 er bij staan dan zou ik die zeker even proeven. :smullen
1 x
Afbeelding

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 557
Lid geworden op: 01 Nov 2014, 00:35
Locatie: Regio Gent

Re: Opendeur bij Tasttoe Two (Wondelgem, bij Gent).

Ongelezen berichtdoor D. T. » 05 Okt 2016, 23:20

Nino schreef:
D. T. schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag opendeur bij TT2 met gratis te proeven Signatory Vintage Single Cask bottelingen (o.a. Highland Park, Balmenach, Laphroaig, Bunnahabhain ... in totaal 14 als ik het goed voor heb). Zondag ga ik zelf zeker aanwezig zijn. Er is bovendien ook 10% korting op alle spirits, ook whisky ... :hoera

Cheers, D.

Mocht de Ledaig 2005 er bij staan dan zou ik die zeker even proeven. :smullen


Zal ik zeker doen!
0 x


Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten