20 apr 2013: Whiskyfestival, Leiden

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
QPO-80-03
Senior
Senior

Re: 20 apr 2013: Whiskyfestival, Leiden

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 21 Apr 2013, 21:21

Mel schreef:
Macallan Ruby ik denk toch wel de beste Whisky van de dag. Sherry, zoet, krachtig, complex. Ik heb de fles even opgezocht...oef....rond de 160 euro. Fantastische dram.

Macallan Amber omdat de Ruby zo'n indruk maakt ook de Amber geproefd en die stak er dan wat slapjes bij af. Wat waterig en minder body. Deze viel wat tegen.

Ruby bij whiskysite.nl 144,99euro excl 10% korting indienbesteld voor 30-04

Amber bij whiskysite.nl 51,99euro excl 10% korting indienbesteld voor 30-04
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

jan valk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jan valk » 21 Apr 2013, 22:00

Soundwave schreef:Haha leuk Jan! Ik was niet van plan mijzelf te gaan taggen, maar op deze foto sta ik toevallig net de Millstone 100 Rye uit te proberen. Door mijn shirt kwam ik er trouwens achter dat Jochem Myjer een Bruichladdich fan is, want hij hoopte dat ik misschien wist waar die te vinden waren. Volgens mij was er in de hele zaal echter slechts maar eentje van de Elements reeks.

ik was al op zoek naar iemand in een groen shirt, maar als je er een grijs vest overheen doet dan is het lastig zoeken ;)
0 x
Afbeelding Sláinte

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 22 Apr 2013, 01:17

jan valk schreef:
Soundwave schreef:Haha leuk Jan! Ik was niet van plan mijzelf te gaan taggen, maar op deze foto sta ik toevallig net de Millstone 100 Rye uit te proberen. Door mijn shirt kwam ik er trouwens achter dat Jochem Myjer een Bruichladdich fan is, want hij hoopte dat ik misschien wist waar die te vinden waren. Volgens mij was er in de hele zaal echter slechts maar eentje van de Elements reeks.

ik was al op zoek naar iemand in een groen shirt, maar als je er een grijs vest overheen doet dan is het lastig zoeken ;)

Tsja, kon de extra zakken wel goed gebruiken al was het behoorlijk warm binnen. Overigens is mij nu bij meerdere whisky happenings een zeer sterk verband tussen middelbare whiskyliefhebbers en geblokte overhemden opgevallen hahaha Kom op mannen! Een beetje met je tijd meegaan kan geen kwaad hoor, zo komen er nooit meer vrouwen ;)
0 x

Femke
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Femke » 22 Apr 2013, 08:34

Ik heb me prima vermaakt.. veel bekende gezichten gezien .....

Heerlijke whisky gehad en ook een teleurstelling betreft de Talisker Storm .. Die viel me tegen.
0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )

http://www.whiskygirl.nl

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 22 Apr 2013, 10:32

Femke schreef:Ik heb me prima vermaakt.. veel bekende gezichten gezien .....

Heerlijke whisky gehad en ook een teleurstelling betreft de Talisker Storm .. Die viel me tegen.

Helemaal mee eens en dat hebben inmiddels opvallend veel mensen al gezegd, best typisch...
0 x

Sietseus
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Sietseus » 22 Apr 2013, 13:08

whiskysite schreef:Even terugkomend op Bruichladdich, deze miste inderdaad op festival! Erg jammer inderdaad, maar heeft te maken met een wisseling van importeur! De oude (bresser & timmer) die doen er niets meer mee aangezien het contract is afgelopen, en de nieuwe (maxxium) neemt het per 1 juni over! Volgend jaar zal hij er zeker weer zijn!

Helemaal correct. Tot volgend jaar :)
0 x

Jorrit
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jorrit » 22 Apr 2013, 17:31

Soundwave schreef:Helemaal mee eens en dat hebben inmiddels opvallend veel mensen al gezegd, best typisch...

Wel grappig, na het Whisky Festival Noord Nederland leek ik bijna de enige te zijn die de Storm ook tegen vond vallen. Echt zonde want er had ongetwijfeld meer in kunnen zitten.
0 x

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 22 Apr 2013, 23:05

Leuke sfeerimpressie van het festival van Erik de Vries. Op 2m11s probeert Sietse mij geloof ik nogmaals er van te overtuigen dat ik niet zo moet zeiken over de prijs van de HP 10yo en de verpakking van de Loki en Thor ;)

0 x

Sietseus
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Sietseus » 25 Apr 2013, 12:40

Soundwave schreef:Leuke sfeerimpressie van het festival van Erik de Vries. Op 2m11s probeert Sietse mij geloof ik nogmaals er van te overtuigen dat ik niet zo moet zeiken over de prijs van de HP 10yo en de verpakking van de Loki en Thor ;)

Haha, ik ben blij dat je het allemaal zei hoor :)
0 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”