Leuk om heel veel mensen ontmoet te hebben. Veel bekende forumleden maar ook veel die ik nu voor het eerst fysiek ontmoet. Soms ook vreemd als je elkaar al een tijd via het forum "kent". Hé Victor, Bas om er slechts twee te noemen !
Achter zo'n stand zie je natuurlijke wel heel veel nieuwe en bekende gezichten. Had een paar seconden nodig om Chris te herkennen
Syco schreef:...Verder viel het me op dat ik en een goede vriend volgens mij de jongste waren op het hele festival,
Dat zou zo maar kunnen Syco maar wat vaststaat is dat er heel veel nieuwkomers waren.
Ik heb heel veel mensen aan de bar gehad die niet wisten waarom Bourbon anders is dan malt of dat whisky niet noodzakelijkerwijs malt is, en wat een malt eigenlijk is.
En ik heb ook nog een paar dingen geleerd, hoewel enkele ná controle weer fout blijken
Altijd kritisch blijven is dus belangrijk.En èh, heren (vooral) laten we het hier min of meer houden bij ervaringen van deelnemers aan dit festival van dit jaar (gaat straks naar archief).
Voor vergelijkende discussies over hoeveel waar voor je geld alternatieven en aanpak etc. hadden we juist een algemeen onderwerp: Whisky Festivals ervaringen en meningen.

)