Ik heb er zin an.

Piet schreef:mario123 schreef:jozzy schreef:kijk eens hier; Mario: viewtopic.php?f=160&t=2340
Beste Piet,
Bedankt!! Maar...ik ben op zoek naar 2 kaarten... (veeleisend he)
Die suggestie was van @jozzy hoor Mario.
Mijn meeting suggestie is voor de forumleden die er in elk geval zullen zijn![]()
Ik vrees dat de kans om nog ergens twee kaarten vandaan te toveren nihil is
!! Ik ga ze morgen ophalen, fingers crossed.Piet schreef:Edwin schreef:Voor de mensen die naar het festival gaan, gaan er nog ontmoetingen plaatsvinden? Ik zou het wel leuk vinden om enkele (of alle) forumleden te ontmoeten. Dusssss...gaan we samen een dram nuttigen?
....vrijdag avond, zaterdag middag en zondag middag Ik zie dat jij een echte vaste klant bent Edwin !
De meeste deelnemers zijn er maar één sessie. En dan heb je nog al die masterclasses die bijna over de sessies verdeeld zijn !
Dat was in het verleden ook altijd het probleem om iets af te spreken. Toch maar een poging wagen dan !
JayDie schreef:Net voor het lezen van dit bericht afgesproken zaterdagmiddag om 15.00u bij Wine World (Elise van Tol, Giovanni Masetti, Willem (BigWxxl). Misschien iets om daar ook om 15u naartoe te komen?
Voor mijn nog 2 nachten slapen,heb speciaal en ov chipkaart gekocht gaat het openbaar vervoer staken.
,dat ik niet veel met jullie kon praten ivm de drukte

chris schreef:Voor degene die in de Bourbonstreet zijn geweest,sorry,dat ik niet veel met jullie kon praten ivm de drukte
,maar ik kan nu een paar gezichten bij namen plaatsen .Het was een geslaagd weekend.
![]()

Piet schreef:Er was een hele stand maar ik ben het domweg vergeten.....

JayDie schreef:Piet schreef:Er was een hele stand maar ik ben het domweg vergeten.....
Ik weet niet of je 'die' stand bedoelde, maar Jock had een lijstje Japanners
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten