Heb gedronken:
Glenmorangie Nectar D'or: Erg lekker, maar vond hem wel iets te zoet. Lekker bij een toetje.
Talisker Storm: Ik vind de 2012 editie van de 'gewone' 10-jarige Talisker een beetje tegenvallen, deze Storm was veel lekkerder!
BenRiach 10y Curiositas: één van de verrassingen van de middag voor mij, erg lekker!
Bowmore 2001 David Stirk
Highland park 18 y vs. Highland Park Loki: De Loki won wel, hele complexe whisky! Echter hij rechtvaardigde het prijskaartje niet naar mijn mening.
Ardmore 1992/2013 "See me, Drink me": Heb er o.a. 'Mwoah' bijgeschreven als proefnotitie
Littlemill 1990 Berry's Own Selection: Erg lekker, veel fruit! Lekker om in het zonnetje te drinken.
GlenDronach 8y Octarine vs Aberlour 12 UCF: GlenDronach won!
Ardbeg Uigeadail: Was al lange tijd benieuwd naar deze en hij viel zeker niet tegen, erg erg lekker
En als afsluiter een Mortlach 1971 GM geproefd. Echt verrukkelijk, veruit de lekkerste sherry-whisky die ik tot nu toe gedronken heb (niet dat dat er veel zijn). Veranderde een half uur lang steeds in het glas, heerlijk
Al met al een hele leerzame en gezellige middag gehad en zal zeker vaker festivals bezoeken.