18/20 nov 2011: International Whisky Festival (IWF) Den Haag
- macoffringa
- Whiskyschrijver

The Maltlog
The Maltlog wordt gepresenteerd tijdens Whisky Live Holland in Den Haag.
Ga naar de stand van The Glenlivet voor meer informatie!
0 x
Re: 18/20 nov 2011: International Whisky Festival (IWF) Den
Van de organisatie hoor ik dat inderdaad alle sessies zijn uitverkocht !
Whisky schijnt het helemaal te zijn !
Wij wisten dat hier al, maar toch
Whisky schijnt het helemaal te zijn !
Wij wisten dat hier al, maar toch

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: The Maltlog
macoffringa schreef:The Maltlog wordt gepresenteerd tijdens Whisky Live Holland in Den Haag.
"The Maltlog "

0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Re: The Maltlog
Piet schreef:macoffringa schreef:The Maltlog wordt gepresenteerd tijdens Whisky Live Holland in Den Haag.
"The Maltlog "
Google is your best friend: http://www.boek.nl/bekijkboek/978907866 ... et+Maltlog
0 x
Voor de mensen die naar het festival gaan, gaan er nog ontmoetingen plaatsvinden? Ik zou het wel leuk vinden om enkele (of alle) forumleden te ontmoeten. Dusssss...gaan we samen een dram nuttigen? 
0 x
Hallo,
Ik wil graag naar het Whiskeyfestival maar heb geen kaarten
Kan iemand mij helpen?
Mvrgr Mario
Ik wil graag naar het Whiskeyfestival maar heb geen kaarten
Mvrgr Mario
0 x
kijk eens hier; Mario: viewtopic.php?f=160&t=2340
0 x
Edwin schreef:Voor de mensen die naar het festival gaan, gaan er nog ontmoetingen plaatsvinden? Ik zou het wel leuk vinden om enkele (of alle) forumleden te ontmoeten. Dusssss...gaan we samen een dram nuttigen?
....vrijdag avond, zaterdag middag en zondag middag Ik zie dat jij een echte vaste klant bent Edwin !
De meeste deelnemers zijn er maar één sessie. En dan heb je nog al die masterclasses die bijna over de sessies verdeeld zijn !
Dat was in het verleden ook altijd het probleem om iets af te spreken. Toch maar een poging wagen dan !
Chris, ook op dit forum, staat drie dagen achter de "American bar" op stand nummer 20 (linker arm). Op zich een goed "verzamelpunt" (meetingpoint). Heb je in elk geval Chris ontmoet !
Gezien de masterclasses stel ik twee tijden voor tijdens de Za/Zo-middag sessies: 13:30 en 16:00 uur. Dan is er in elk geval goede kans dat een van de twee tijden buiten je class valt. En twee keer ontmoeten mag ook.
Voor Vrij/Za-avond sessies zou ik dan één tijd voorstellen 19:00 uur.
Ik loop er Zondagmiddag rond en draag het forumnaamkaartje. Zie Naamkaart voor herkenbaarheid forumleden.
0 x
jozzy schreef:kijk eens hier; Mario: viewtopic.php?f=160&t=2340
Beste Piet,
Bedankt!! Maar...ik ben op zoek naar 2 kaarten... (veeleisend he
0 x
mario123 schreef:jozzy schreef:kijk eens hier; Mario: viewtopic.php?f=160&t=2340
Beste Piet,
Bedankt!! Maar...ik ben op zoek naar 2 kaarten... (veeleisend he)
Die suggestie was van @jozzy hoor Mario.
Mijn meeting suggestie is voor de forumleden die er in elk geval zullen zijn
Ik vrees dat de kans om nog ergens twee kaarten vandaan te toveren nihil is

0 x
Heb gisteren een taxi gereserveerd voor de zondag in Den Haag, ter info, de grote bedrijven nemen reeds nu geen ritten meer aan voor de zondag...lopen dus.
pascal.
pascal.
0 x
Staking openbaar vervoer op Zondag 20 nov in Den Haag
Belangrijke Mededeling voor de Festivalgangers!!
STAKING OPENBAAR VERVOER ZONDAG 20 NOVEMBER 2011![]()
Tot onze spijt moeten wij u berichten dat in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, op zondag 20 november al het openbaar vervoer staakt. Dit betekent dat er geen trams en bussen rijden in deze steden. Wij raden u daarom aan om in verband met uw reistijd hiermee rekening te houden. De Grote Kerk is goed te voet bereikbaar vanaf het Centraal Station(15 minuten) en station Holland Spoor(20 minuten)
WHISKY TRAM
Ook onze whiskytram is op zondag getroffen door deze staking, niet zo zeer de bestuurders die staken, maar de verkeersleiding. Wij betreuren dit ten zeerste! De bezoekers die hiervoor geboekt hadden zijn inmiddels op de hoogte gebracht.
0 x
Het Whisky forumleden ontmoeten
M.b.t. het ontmoeten van forumleden:
Overigens zijn er buiten Chris behoorlijk wat stands waar achter forum leden staan. Chris is daar echter als niet professionele vrijwilliger.
Verder o.a. 3 x Offringa (of zit Becky niet op het forum ?), Erik (Kintra), Jock, Dennis, een aantal Ladies (o.a Teun, Bob,..), een aantal importeurs, o.a Hans (WIN) en ga nog maar even door.
Edwin schreef:Voor de mensen die naar het festival gaan, gaan er nog ontmoetingen plaatsvinden? Ik zou het wel leuk vinden om enkele (of alle) forumleden te ontmoeten. Dusssss...gaan we samen een dram nuttigen?
Overigens zijn er buiten Chris behoorlijk wat stands waar achter forum leden staan. Chris is daar echter als niet professionele vrijwilliger.
Verder o.a. 3 x Offringa (of zit Becky niet op het forum ?), Erik (Kintra), Jock, Dennis, een aantal Ladies (o.a Teun, Bob,..), een aantal importeurs, o.a Hans (WIN) en ga nog maar even door.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”