Kon me ook inschrijven voor een Masterclass (a 15 euro) met (volgens mij) de "Classic Malt Selection" (Caol Ila, Glenkinchie, Lagavulin, Oban, etc) maar dan de Distiller's Edition's. Ik heb hem nog even open gelaten...
2010: Whisky Xperience MITRA door heel Nederland
Re: Whisky Xperience MITRA in 2010 door heel het land
Kon me ook inschrijven voor een Masterclass (a 15 euro) met (volgens mij) de "Classic Malt Selection" (Caol Ila, Glenkinchie, Lagavulin, Oban, etc) maar dan de Distiller's Edition's. Ik heb hem nog even open gelaten...
0 x
-
dennis
- (Whisky)Professional

Ik ben, net als Jock en andere standhouders, op alle WX'en aanwezig. Mijn ervaring met deze kleinschalige festivals is erg positief. Lekker veel aandacht voor veelal nieuwe genieters, dus voor onze producten een mooie voedingsbodem.
Enne, John, een Distiller's Edition proeverij is niet alleen leuk, maar het zijn ook best lekkere whisky's. Schrijf je in en we kunnen gelijk even IRL kennismaken.
Het kan natuurlijk ook zijn dat Ronald de proeverij doet, maar dan ben ik op de stand te vinden.
Enne, John, een Distiller's Edition proeverij is niet alleen leuk, maar het zijn ook best lekkere whisky's. Schrijf je in en we kunnen gelijk even IRL kennismaken.
Het kan natuurlijk ook zijn dat Ronald de proeverij doet, maar dan ben ik op de stand te vinden.
0 x
dennis schreef:Enne, John, een Distiller's Edition proeverij is niet alleen leuk, maar het zijn ook best lekkere whisky's. Schrijf je in en we kunnen gelijk even IRL kennismaken.
Ik denk er nog over na, maar thanks voor je aanmoediging
Maar goed... toen 'kenden' we elkaar nog niet zo
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Ik ben zondag in Almere en heb de merchandise al opgehaald. Ik heb bij me:
Tullibardine Vintage 1993 Bourbon
Tullibardine Aged Oak
Tullibardine Vintage 1993 Sauterne
Tullibardine Vintage 1988 Bourbon
Tullibardine Vintage 1993 Port
Glencadam 10 yrs
Glencadam 15 yrs
Bruichladdich Rocks
Bruichladdich 2001
Bruichladdich Infinity
Bruichladdich Peat
Port Askaig Cask Strength
Port Askaig 17 yrs
Jock
Tullibardine Vintage 1993 Bourbon
Tullibardine Aged Oak
Tullibardine Vintage 1993 Sauterne
Tullibardine Vintage 1988 Bourbon
Tullibardine Vintage 1993 Port
Glencadam 10 yrs
Glencadam 15 yrs
Bruichladdich Rocks
Bruichladdich 2001
Bruichladdich Infinity
Bruichladdich Peat
Port Askaig Cask Strength
Port Askaig 17 yrs
Jock
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Re: Tullibardine
Uit: Vatencollectieven en zo
Ja ik weet niet echt wat je wel en wat niet kan bekoren. Ik heb de Sherry Wood PX hier in huis en vind het zalig. Pruimedanten en zwaar fruit overheerst. Ook de Sauternes vind ik te gek en 1988 en Aged Oak ook. Jammer dat je morgen niet in Almere bent John. Ik sta daar met een hele range Tulli's
Jock
JayDie schreef:Ben daar afgelopen zomer (2009) geweest: leuke rondleiding gehad (prive; daar we maar met 2p ingeschreven waren), maar de whiskies die ik tot nu to van ze gehad heb (1993 Vintage, 1992 en 1988) hebben me niet verbluft... Misschien die Tullibardine 1993 Pedro Ximenez Sherry Wood Finish
Ja ik weet niet echt wat je wel en wat niet kan bekoren. Ik heb de Sherry Wood PX hier in huis en vind het zalig. Pruimedanten en zwaar fruit overheerst. Ook de Sauternes vind ik te gek en 1988 en Aged Oak ook. Jammer dat je morgen niet in Almere bent John. Ik sta daar met een hele range Tulli's
Jock
0 x
Re: Vatencollectieven en zo
Jock schreef:Jammer dat je morgen niet in Almere bent John. Ik sta daar met een hele range Tulli's
Ik heb kaarten voor Grave; daar ben je ook, toch?!

0 x
Jammer dat we elkaar toch nog niet gaan ontmoeten Jock.
Ik ben er ook niet bij.
Het was Almere of het IWS Whisky diner in Nunspeet. Toch maar voor dat laatste gegaan
... over een paar weken.
Ik ben er ook niet bij.
Het was Almere of het IWS Whisky diner in Nunspeet. Toch maar voor dat laatste gegaan
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
dennis
- (Whisky)Professional

Gisteren de WX in Almere gedaan. Was erg gezellig!
Natuurlijk ook weer een Masterclass verzorgd met 8 Double Matured whisky's. Was een erg gezellig groepje.
Geweldig weer om alle collega's weer te ontmoeten.
Jock, veel plezier op Islay!
Natuurlijk ook weer een Masterclass verzorgd met 8 Double Matured whisky's. Was een erg gezellig groepje.
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Re: Vatencollectieven en zo
JayDie schreef:Jock schreef:Jammer dat je morgen niet in Almere bent John. Ik sta daar met een hele range Tulli's
Ik heb kaarten voor Grave; daar ben je ook, toch?!
Ik ben bij allemaal behalve Amsterdam Artis. Tijdens de Amsterdamse happening, ben ik in Portugal voor mijn werk.
Dus ja in Grave ben ik ook
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

dennis schreef:Gisteren de WX in Almere gedaan. Was erg gezellig!
Het was aangenaam om je te zien Dennis. Bedankt voor de wensen. Ik ben zo blij dat we met de boot gaan.
Wij moeten eens een keertje praten over whisky en spijs. Ik ben er dol op koken
0 x
-
albert heidema
- (Whisky)Professional

Jock schreef:Ik mocht maar 1 optie aanvinken. Maar ik ga naar ze allemaal om een stand te bemannen
jeetje dan zie ik je in ieder geval nog 12 keer dit jaar Jock.
Groet Albert.

0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

albert heidema schreef:Jock schreef:Ik mocht maar 1 optie aanvinken. Maar ik ga naar ze allemaal om een stand te bemannen
jeetje dan zie ik je in ieder geval nog 12 keer dit jaar Jock.
Groet Albert.
Leuk hé?
Ik heb 21 november terug moeten trekken Albert omdat ik bij de Whisky en Whiskey event in Dordtrecht ga spelen en entertainen met mijn band www.step-we-ceilidh.nl . Grave kan ik ook niet want dan ben ik voor mijn werk in Portugal. Maar de rest ben ik wel. Vanuit Maltstock moet ik direct doorrijden naar Meppel om daar te staan. 2 oktober moet ik in Coevorden staan en direct daarna rijden als een gek naar s'Gravendeel om op te treden bij Scotland Live.Busy, busy, busy as a bee
0 x
Jock schreef:Ik heb 21 november terug moeten trekken Albert omdat ik bij de Whisky en Whiskey event in Dordtrecht ga spelen en entertainen met mijn band http://www.step-we-ceilidh.nl . Grave kan ik ook niet want dan ben ik voor mijn werk in Portugal.
Jammer, Jock! Net Grave... (wat overigens 21 november is...
) Dan zien we elkaar helaas niet 
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

JayDie schreef:Jock schreef:Ik heb 21 november terug moeten trekken Albert omdat ik bij de Whisky en Whiskey event in Dordtrecht ga spelen en entertainen met mijn band http://www.step-we-ceilidh.nl . Grave kan ik ook niet want dan ben ik voor mijn werk in Portugal.
Jammer, Jock! Net Grave... (wat overigens 21 november is...) Dan zien we elkaar helaas niet
Ja heel jammer John. Ik had vooral Grave bij gewild, maar Whiskyenwhiskey Dordrecht roept en ik wil erg graag gaan. Ik vind Hans Visser van bovengenoemde zaak zo'n leuke man, ik heb een vervanger moeten regelen voor de Mitra dag in Grave om daar bij te zijn bij zo'n geweldig event. Hopelijk zie ik dan andere forum leden in Dordrecht op 21 november.
0 x
Ik denk dat ik Borne maar even laat schieten, juist die dag ligt de spoorlijn eruit en wordt je met bussen omgeleid.
Al met al een boel heisa en vooral extra tijd(die al schaars is).
Op zich erg jammer want was erg benieuwd hoe de opzet en sfeer nu is bij zo'n Xperience
Well, maybe next time.
Al met al een boel heisa en vooral extra tijd(die al schaars is).
Op zich erg jammer want was erg benieuwd hoe de opzet en sfeer nu is bij zo'n Xperience
Well, maybe next time.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”