14-15 mrt 2015: MaartWhiskyfestival, Gent (Be)
14-15 mrt 2015: MaartWhiskyfestival, Gent (Be)
Whiskyfestival in Gent 14 en 15 Maart. Ik ga er nu voor de derde keer naar toe en ik vind het fantastisch.eerst ging ik alleen de tweede keer met iemand anders erbij en nu al met drie personen.Wie gaat er nog meer naar toe van het whiskyforum. Groetjes van Dirk.
1 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Re: Whiskyfestival Gent
Ik ben er op zondag. Ik neem de trein vanuit Leuven. Dan hoef ik niet voor een Bob te zorgen 

1 x
Lijkt me wel interessant zo'n festival.
Wat kan je daar eigenlijk verwachten voor die 35 € inkom?
Wat kan je daar eigenlijk verwachten voor die 35 € inkom?
1 x
Ik ga dit jaar voor de eerste keer, ook eens binnenspringen in Gent.
Het gezelschap bestaat uit drie whiskylovers en een rumdrinker.
Volgens mij hebben we dus ook een BOB bij.
Het gezelschap bestaat uit drie whiskylovers en een rumdrinker.
Volgens mij hebben we dus ook een BOB bij.
0 x
Ik heb het festival met vrienden nu een keer 4 keer gedaan en ik heb het wel gezien nu. De laatste jaren is het wat mij betreft ook te duur en te druk geworden.
30 euro inkom en voor elke dram bij betalen( 3 dram Inc in de prijs).Nu als je nog nooit geweest bent is het wel een aanrader :veel standjes en veel te proeven mits betalen.Gent is op zich ook al een fantastische stad om s avonds na het festival nog een stapje in de wereld te zetten. Na een paar drammetjes is de mode show op de Schotse beurs ook een aanrader
30 euro inkom en voor elke dram bij betalen( 3 dram Inc in de prijs).Nu als je nog nooit geweest bent is het wel een aanrader :veel standjes en veel te proeven mits betalen.Gent is op zich ook al een fantastische stad om s avonds na het festival nog een stapje in de wereld te zetten. Na een paar drammetjes is de mode show op de Schotse beurs ook een aanrader
0 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

Vorig jaar ben ik er geweest en dat was het officieuze begin van m'n whisky-hobby en -interesse. Dit jaar kan ik er om diverse redenen jammer genoeg niet bij zijn. Vond het vorig jaar heel leuk, gezellig en leerrijk.
0 x
Ik zou er dit jaar ook naartoe gaan maar het ziet ernaar uit dat het niet gaat lukken.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
In vergelijking met andere festivals in Belgie is Gent gewoon té duur. Het aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Mij zul je daar dus niet rap zien.
0 x
BWhisky schreef:In vergelijking met andere festivals in Belgie is Gent gewoon té duur. Het aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Mij zul je daar dus niet rap zien.
Welke Belgische festivals zijn dan wel de moeite?
0 x
DennisLB schreef:BWhisky schreef:In vergelijking met andere festivals in Belgie is Gent gewoon té duur. Het aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Mij zul je daar dus niet rap zien.
Spirits in the sky , whiskyfestival onafhankelijke bottelaars (van Jurgens whiskyhuis) , Lindores , Maltclan whiskyfestival, ...
Ik zal er wel nog een aantal vergeten, maar ze zijn één voor één goedkoper én beter qua aanbod dan Gent (imho).
0 x
-
rborghmans
- Senior

Hier volg ik BWhisky voor 100%
Het festival in Gent is te duur ! Spirits in the Sky is het absolute TOP festival. Weinig inkom en serieus veel 'nieuwe' en 'oude' dingen te proeven.
Het festival van Jurgen is blijkbaar ook de moeite, maar daar ben ik nog niet geraakt.
Het festival in Gent is te duur ! Spirits in the Sky is het absolute TOP festival. Weinig inkom en serieus veel 'nieuwe' en 'oude' dingen te proeven.
Het festival van Jurgen is blijkbaar ook de moeite, maar daar ben ik nog niet geraakt.
0 x
BWhisky schreef:DennisLB schreef:BWhisky schreef:In vergelijking met andere festivals in Belgie is Gent gewoon té duur. Het aanbod is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Mij zul je daar dus niet rap zien.
Spirits in the sky , whiskyfestival onafhankelijke bottelaars (van Jurgens whiskyhuis) , Lindores , Maltclan whiskyfestival, ...
Ik zal er wel nog een aantal vergeten, maar ze zijn één voor één goedkoper én beter qua aanbod dan Gent (imho).
Thanks voor de tips!
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

edwin1973 schreef:Ik ben er beide dagen met Whisky-Arts
Heb er zin in
Hey leuk Edwin! Ik kom zeker even langs

1 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”