Nickolaas schreef:Ik kom ook eens kijken denk ik. Wordt mn eerste festivalletje.
Wordt ook mijn eerste

Nickolaas schreef:Ik kom ook eens kijken denk ik. Wordt mn eerste festivalletje.

Nickolaas schreef:Door een bijzonder beroerde verjaardagsplanning van enkele dierbaren kan ik helaas niet. Ellendig is dat
Valon schreef:Nickolaas schreef:Door een bijzonder beroerde verjaardagsplanning van enkele dierbaren kan ik helaas niet. Ellendig is dat
Als ze zo dierbaar zijn, dan willen ze die verjaardag ook best op het festival vieren.
Zo niet, dan weet je wat je te doen doen staat.
..?
mt043 schreef:Hallo,
ik snap de kaarten niet helemaal. Is dat 30 euro alleen entree voor 4 uurtjes of zit daar ook wat bij?
Anders moet ik namelijk ook even die masterclass erbij boeken.
Wordt mijn eerste whisky evenement

Het is inderdaad zo dat de sessies maar 4 uur duren (waarvan 3,5 uur wordt geschonken).
Bij ieder evenement duren de sessies maar 3 tot 4 uur, daar zijn wij geen uitzondering op.
Langere sessies zouden qua alcoholgebruik ook eigenlijk niet verantwoord zijn.

WhiskyEtcMagazine schreef:Daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen Teun
Al vergeleek ik het natuurlijk wel met name met de reguliere festivals in NL
Maltstock is natuurlijk een heel ander genre. Daar komt veel meer bij kijken dan alleen proeven, zoals sport en spel etc. Tof concept, dat sowieso!![]()
Om eerlijk te zijn weet ik (persoonlijk) niet wat beter is qua kort of lang.. Voor beiden is iets te zeggen..
Misschien moeten we eens out of the box denken en iets heel nieuws op de markt gaan zetten (los van Maastricht). Dat lijkt me wel een uitdaging

WhiskyEtcMagazine schreef:Daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen Teun
Misschien moeten we eens out of the box denken en iets heel nieuws op de markt gaan zetten (los van Maastricht). Dat lijkt me wel een uitdaging
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten