Za 27 sept 2014: Whisky Event EHV
Re: Za 27 sept 2014: Whisky Event EHV
Gezellig. Ik heb ondertussen kaarten gescoord. 
0 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.
Nope, die moet je apart kopen. Maar voor veel whisky's is geen muntje nodig.
Vorig jaar moest je bijlappen voor een dram uit een fles boven +/- € 50,-.
Vorig jaar moest je bijlappen voor een dram uit een fles boven +/- € 50,-.
0 x
Ik kom ook, voor mij de eerste keer dat ik een dergelijk whisky event bezoek. Ben erg benieuwd.
Hebben de gevorderde bezoekers nog tips ? Moet ik wat meenemen, behalve pen om notities te maken?
Hebben de gevorderde bezoekers nog tips ? Moet ik wat meenemen, behalve pen om notities te maken?
0 x
- gevulde maag
- geen haast (het kan druk zijn)
- goed humeur

Maar voor mij is het ook pas de tweede keer... Ik heb een aantal whisky's in gedachte en probeer op te bouwen (fruitig - bourbon - sherry - bommetjes - geturfd) maar het is maar afwachten wat aangeboden wordt.
Op iedere tafel stond trouwens een spuugbak en kannen met water, dat was goed geregeld.
Hapjes wat minder goed, klein (betaald) aanbod in een koffiehoekje. Daar ontstond in de middag een behoorlijke rij. Wel lekker trouwens
- goed humeur
Maar voor mij is het ook pas de tweede keer... Ik heb een aantal whisky's in gedachte en probeer op te bouwen (fruitig - bourbon - sherry - bommetjes - geturfd) maar het is maar afwachten wat aangeboden wordt.
Op iedere tafel stond trouwens een spuugbak en kannen met water, dat was goed geregeld.
Hapjes wat minder goed, klein (betaald) aanbod in een koffiehoekje. Daar ontstond in de middag een behoorlijke rij. Wel lekker trouwens
0 x
whiksy schreef:- gevulde maag
- goed humeur
Hapjes wat minder goed, klein (betaald) aanbod in een koffiehoekje. Daar ontstond in de middag een behoorlijke rij.
Dus naast een gevulde maag, ook handig om zelf wat te happen mee te nemen.....
Dat met die spuugbak gaat nu nog tegen mijn gevoel in
0 x
Voor mij was het vorig jaar de eerste keer. Van veel mensen tips gekregen over de volgorde van proeven ('je kunt beter nu deze proeven, kom tegen het eind even terug voor deze'). Erg fijn voor een beginner.
Water was er in overvloed, pen en papier gratis te krijgen, maar iets te eten kan ik ook aanbevelen.
Herinner me nog enkele mensen die droge toast (melba crackers) bij zich hadden. Die spuugbakken... Ook niet zo mijn ding.
En bij het goede humeur kan ik me alleen maar aansluiten.
Water was er in overvloed, pen en papier gratis te krijgen, maar iets te eten kan ik ook aanbevelen.
Herinner me nog enkele mensen die droge toast (melba crackers) bij zich hadden. Die spuugbakken... Ook niet zo mijn ding.
En bij het goede humeur kan ik me alleen maar aansluiten.
0 x
Vanmorgen bij van der Heijden geweest in Eindhoven. Even rondgekeken in de winkel, best leuk assortiment, En mijn toegangskaart voor Event opgehaald.
De crackers zitten al in de rugzak, samen met pen en notitieblokje. Vervoer terug is geregeld.
De crackers zitten al in de rugzak, samen met pen en notitieblokje. Vervoer terug is geregeld.
0 x
Ik denk dat ik m itt eerdere berichten toch laat schieten.
Vrienden kunnen niet. En eigenlijk zit mijn agenda voor dit kalenderjaar ook al vrij vol met tastings, voetbalwedstrijden, concerten en vakantie.
Misschien beslis ik last-minute nog anders
.
Vrienden kunnen niet. En eigenlijk zit mijn agenda voor dit kalenderjaar ook al vrij vol met tastings, voetbalwedstrijden, concerten en vakantie.
Misschien beslis ik last-minute nog anders
0 x
vmk schreef:Ik denk dat ik m itt eerdere berichten toch laat schieten.
Misschien beslis ik last-minute nog anders.
Alle opties open houden.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

whisky events
3e whisky event Eindhoven. Zijn er forum leden die daar heen gaan? Ik begreep dat er al ruim 350 kaarten zijn verkocht dus het beloofd gezellig te worden 

0 x
Re: whisky events
jazeker, zie ook hier.
Mijn maat heeft helaas afgezegd, maar denk dat ik toch wel ga.
Mijn maat heeft helaas afgezegd, maar denk dat ik toch wel ga.
0 x
Tot morgen! Ik heb er zin in. 
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”