4 dec 2013: Whisky masterclass, Nuenen

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: 4 dec 2013: Whisky masterclass, Nuenen

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 09 Dec 2013, 14:43

Het was 'toevallig' dat mijn vriendin er van hoorde, want van de slijter had ik nog nooit gehoord. Ik weet niet hoeveel mensen uit het publiek uit het netwerk van de slijter kwamen en hoeveel mensen er op een andere manier van hebben gehoord, maar het was volle bak en voor ons en de slijter volgens mij zeker voor herhaling vatbaar. Bijkomend voordeel: we konden op de fiets en dat was maar goed ook.
0 x

tonnemans
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor tonnemans » 19 Feb 2014, 21:29

Haha, wat leuk om te lezen.... Was inderdaad een geslaagde avond, een beetje krapjes... Ik heb deze presentatie behoorlijk aangepast, samen met mijn collega Sietse ! The Macallan Sienna is vervangen door een Highland Park om het verhaal nog wat pakkender te maken... Cheers...
0 x

-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 20 Feb 2014, 08:46

Het was ook meteen mijn laatste masterclass tot nu toe Tony! Die van Sietse binnenkort in Sint Oedenrode was meteen uitverkocht. Gemert over een tijdje is wat te ver voor op de fiets. Hopelijk komt er weer een in Nuenen over een tijdje.
0 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”