Jawadde zeg. Moet ook wel grappig zijn, als je geen peat lust, en je vind de octomore fles fantastisch, en je kent er geen kl. van
The World Wide Whisk(e)y Design Awards 2012 - all-time
Re: The World Wide Whisk(e)y Design Awards 2012 - all-time
ik vind het toch wel verrassend hoor... me nog niet laten verleiden door een doos of label tot nu toe!
Jawadde zeg. Moet ook wel grappig zijn, als je geen peat lust, en je vind de octomore fles fantastisch, en je kent er geen kl. van
0 x
Interessante bewegingen in de finale polls
Ik denk dat er (via een Duits forum?) gelobbyd wordt voor de "Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series, Germany" in
Category 4 - Label-series.
Is onlangs behoorlijk gestegen.
Ook Bruichladdich is een offensief begonnen in een poging om de achterstand op Glenmorangie Signet (in Category 1 - Bottle, less than € 250) in te halen.
Category 4 - Label-series.
Is onlangs behoorlijk gestegen.
Ook Bruichladdich is een offensief begonnen in een poging om de achterstand op Glenmorangie Signet (in Category 1 - Bottle, less than € 250) in te halen.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Heb gestemd op Dalmore King Alexander III (heb ik ook zelf thuis staan), Dalmore Eos en The Mo Òr Collection.
0 x
Whisky Design Awards ná 1 maand stemmen en nog 2 te gaan
De stand met nog twee maanden te gaan.
Het wekt de indruk dat er in Duitsland medestanders gevonden zijn om de Whisky-Fässle – Duck Edition, Label-series te pushen.
Het wekt de indruk dat er in Duitsland medestanders gevonden zijn om de Whisky-Fässle – Duck Edition, Label-series te pushen.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Misschien snap ik de categorie "Label series" niet helemaal, maar wat ik daar tussen zie staan doet echt pijn aan mijn ogen en dan met name die Duitse eendjes.
0 x
Soundwave schreef:Misschien snap ik de categorie "Label series" niet helemaal, maar wat ik daar tussen zie staan doet echt pijn aan mijn ogen en dan met name die Duitse eendjes.
Er is niet zo veel aan te snappen. Het is maar net wat je mooi vindt.... of waarop je om een andere reden wilt stemmen.
Laat ik zeggen dat die "Duitse eendjes" ook niet mijn favoriet zijn (dat is Macallan’s six pillars) ... maar er wordt wel op gestemd.
0 x
Kennelijk is er weer iemand aan het promoten geweest.
De Masterson’s 10 year old Rye Whiskey in Categorie-1 staat nu opeens op nummer 1 en heeft de Glenmorangie Signet van die plaats verdrongen.
Gisteren stond de Masterson’s nog ergens onderaan
... maar er is dan ook wel 20 keer gestemd sinds gisteren.
De Masterson’s 10 year old Rye Whiskey in Categorie-1 staat nu opeens op nummer 1 en heeft de Glenmorangie Signet van die plaats verdrongen.
Gisteren stond de Masterson’s nog ergens onderaan
... maar er is dan ook wel 20 keer gestemd sinds gisteren.
0 x
Piet schreef:Kennelijk is er weer iemand aan het promoten geweest.
Nu is de Bruichladdich Octomore range een spurt aan het maken dus wie weet wordt de Masterson’s toch nog van de eerste positie in categorie-1 verdrongen.
Dit was de tussenstand na 2 maanden: Whisky Design Awards 2012, rankings with 1 month to go.
0 x
Piet schreef:Nu is de Bruichladdich Octomore range een spurt aan het maken dus wie weet wordt de Masterson’s toch nog van de eerste positie in categorie-1 verdrongen.
Bruichladdich Octomore range heeft de laatste weken ruim op 1 gestaan maar sinds gisteren is Masterson’s weer aan de leiding in categorie-1.
In categorie-2 heeft The Macallan 1969, Rarest, 42 Year Old Decanter de eerste positie nu overgenomen van de Highland Park 50 year old by Maeve Gillies.
In categorie-3 staat al even de Whisky Nosing and Tasting Kits by RareWhiskySite.com op 2 maar The Macallan whisky cabinet for Harrods is bezig aan een inhaalslag.
Ook in categorie-4 zit beweging. Macallan’s six pillars on box of 12yo, featuring Nick Veasey’s x-ray imagery kwam wel heel dicht bij de Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series, maar deze laatste heeft nu weer een spurt genomen.
Leuk om deze strijd gaande te zien

0 x
Piet schreef:...
Leuk om deze strijd gaande te zien
Veel eer van je werk, Piet
0 x
Absoluut leuk om de last-minute acties te zien.
De Masterson's heeft het een paar dagen vol gehouden maar nu staat de Bruichladdich Octomore range weer op ruime voorsprong.
In categorie-2 stond Dalmore Trinitas 64 year old single malt whisky niet eens bij de eerste vijf. Deze is nu echter omhoog geschoten naar de 1ste positie
In categorie-3 en 4 gaat het aardig gelijk op hoewel in de laatste Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series wel iets van de grote voorsprong op de nummer 2, Macallan’s six pillars on box of 12yo, heeft in moeten leveren. Maar nog steeds een behoorlijk voorsprong.
Leuk om te zien dat in categorie-3 de Whisky Nosing and Tasting Kits by RareWhiskySite.com ook goed stand houden.
Piet schreef:Bruichladdich Octomore range heeft de laatste weken ruim op 1 gestaan maar sinds gisteren is Masterson’s weer aan de leiding in categorie-1.
De Masterson's heeft het een paar dagen vol gehouden maar nu staat de Bruichladdich Octomore range weer op ruime voorsprong.
In categorie-2 stond Dalmore Trinitas 64 year old single malt whisky niet eens bij de eerste vijf. Deze is nu echter omhoog geschoten naar de 1ste positie
In categorie-3 en 4 gaat het aardig gelijk op hoewel in de laatste Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series wel iets van de grote voorsprong op de nummer 2, Macallan’s six pillars on box of 12yo, heeft in moeten leveren. Maar nog steeds een behoorlijk voorsprong.
Leuk om te zien dat in categorie-3 de Whisky Nosing and Tasting Kits by RareWhiskySite.com ook goed stand houden.
0 x
Het zal or nog om hangen wie er met de Gouden plakken vandoor gaan.
De activiteit op de site is nu het dubbele van "normaal", meer dan 6000 unieke bezoekers in de afgelopen 30 dagen. Dit is te zien in de Widget helemaal onderaan "Who's Online". Daar kun je ook de geografische spreiding zien. Met name Zuid Amerika is nu veel actiever.
In categorie-1 is Masterson’s 10 year opeens weer eerste met behoorlijk wat stemmen. Terwijl Bruichladdich Octomore range gisteren nog met meer dan 20 stemmen voor stond.
Hetzelfde beeld in categorie-2 waar The Macallan 1969, Rarest, 42 Year Old Decanter nu met wel 40 stemmen voor staat op Dalmore Trinitas 64 year old, terwijl die gisteren nog met een tiental stemmen voor stond.
In categorie-3 heeft Whisky Nosing and Tasting Kits by RareWhiskySite.com een sterke eerste positie verworven.
In categorie-4 echter niet veel verandering. Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series heeft nog steeds een flinke voorsprong op de nummer 2, Macallan’s six pillars on box of 12yo, featuring Nick Veasey’s x-ray imagery. Met ver achterop de Flora & Fauna series labels.
De activiteit op de site is nu het dubbele van "normaal", meer dan 6000 unieke bezoekers in de afgelopen 30 dagen. Dit is te zien in de Widget helemaal onderaan "Who's Online". Daar kun je ook de geografische spreiding zien. Met name Zuid Amerika is nu veel actiever.
In categorie-1 is Masterson’s 10 year opeens weer eerste met behoorlijk wat stemmen. Terwijl Bruichladdich Octomore range gisteren nog met meer dan 20 stemmen voor stond.
Hetzelfde beeld in categorie-2 waar The Macallan 1969, Rarest, 42 Year Old Decanter nu met wel 40 stemmen voor staat op Dalmore Trinitas 64 year old, terwijl die gisteren nog met een tiental stemmen voor stond.
In categorie-3 heeft Whisky Nosing and Tasting Kits by RareWhiskySite.com een sterke eerste positie verworven.
In categorie-4 echter niet veel verandering. Whisky-Fässle - Duck Edition, Label-series heeft nog steeds een flinke voorsprong op de nummer 2, Macallan’s six pillars on box of 12yo, featuring Nick Veasey’s x-ray imagery. Met ver achterop de Flora & Fauna series labels.
0 x
Vanwege het kleinschalige karakter hoeft een merk bijvoorbeeld maar even een aantal collega's te laten stemmen en ze staan bovenaan.
Initiatief volgend jaar gewoon al vroeg uitbreiden waardoor de massa gaat stemmen. Zorgt voor een redelijk gezonde verdeling aan het eind.
Initiatief volgend jaar gewoon al vroeg uitbreiden waardoor de massa gaat stemmen. Zorgt voor een redelijk gezonde verdeling aan het eind.

0 x
Valon schreef:... kleinschalige karakter...
Wereldwijd en open.... alleen zijn het maar promielen van de bezoekers die de moeite nemen om te stemmen. Maar we moeten ook nog wat historie opbouwen.
Valon schreef:Zorgt voor een redelijk gezonde verdeling aan het eind.
Na nominatie (loopt al vanaf januari !) en 1-ste selectie is er nog drie maanden (sept-okt-nov) om te stemmen dus dat lijkt me ruim voldoende tijd.
0 x
Ik zag het bijvoorbeeld gisteren pas.
Welk plan heb je met de site? Hoe wil je het uitbreiden/ meer mensen bereiken?
Uit nieuwsgierigheid.
Piet schreef:Maar we moeten ook nog wat historie opbouwen.
Welk plan heb je met de site? Hoe wil je het uitbreiden/ meer mensen bereiken?
Uit nieuwsgierigheid.

0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”