24 juni 2011: 'Only Cask Strength' in Rotterdam

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
Amito
Actief lid
Actief lid

24 juni 2011: 'Only Cask Strength' in Rotterdam

Ongelezen berichtdoor Amito » 28 Apr 2011, 20:17

De komende datum voor de komende whisky avond van Whisky Vrienden Rotterdam is geprikt en zal op 24 juni 2011 zijn. Het thema van de avond zal 'Only Cask Strength' zijn. Opnieuw een reeks van ca 8 verschillende whisky's uit de verschillende regio's van Schotland, echter zullen we de hekken dit keer sluiten op max 18 personen.

De laatste keer gingen veel mensen met openbaar vervoer naar huis en mede daarom zullen we de avond uiterlijk om middernacht eindigen, de de laatste metro gaat iets over half 1, de Bob bus een uurtje later. Het adres voor de avond is August Vermeijlenpad 75, 3069 WT Rotterdam. De locatie ligt op 10 minuten loopafstand van metrohalte Ambachtsland en Nieuw Verlaat in Zevenkamp.

De Whisky Vrienden Rotterdam komen 4 maal per jaar bij elkaar in wisselende samenstelling voor een whisky avond. Iedereen die de passie voor whisky deelt en tenminste 18 jaar is kan hieraan deelnemen.

Meer info en inschrijven kan uiteraard weer op http://www.whiskyrotterdam.nl
0 x

Amito
Actief lid
Actief lid

Re: 'Only Cask Strength' in Rotterdam 24 juni 2011

Ongelezen berichtdoor Amito » 28 Apr 2011, 20:20

Ik vergeet iets over de kosten te schrijven, eigenlijk is het concept is simpel: De bijdrage is 25 euro per persoon, het totaalbedrag wordt gebruikt om verschillende flessen whisky van te kopen. Het is in ieder geval een avondje genieten van verschillende whisky´s en we raden je in ieder geval aan niet zelf terug te willen rijden...
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: 24 juni 2011: 'Only Cask Strength' in Rotterdam

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Apr 2011, 20:50

Ik zie geen aanvangstijd, ook niet op de website.
Omdat het om een avondje gaat heb ik het maar op 20:00 uur gezet, ook in de kalender.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Amito
Actief lid
Actief lid

Re: 24 juni 2011: 'Only Cask Strength' in Rotterdam

Ongelezen berichtdoor Amito » 29 Apr 2011, 17:38

Hoi Piet, goed dat je het zegt, gek genoeg heb ik die vraag niet eerder gehad, waarschijnlijk omdat het wel in de bevestigingsmail staat bij inschrijving. Wel puntje van aandacht, ik ga het van het weekend gelijk aanpassen op de website tnx!

ps de aanvang is inderdaad om 20;00 tot uiterlijk middernacht..
0 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”