25/27 mrt 2011: Whisky Festival Noord Nederland, Groningen

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
Martino
Senior
Senior

Re: 25/27 mrt 2011: Whisky Festival Noord Nederland, Groning

Ongelezen berichtdoor Martino » 26 Mar 2011, 20:06

Ik ben vanmiddag voor de 2e keer geweest, vooraf een lijstje met te proeven whisky's gemaakt en de Masterclass Islay besproken. Weer een fantastische middag gehad, samen met mijn zoon, en weer veel nieuwe ontdekkingen gedaan. Helaas kon mijn zwager er dit jaar niet bij zijn. Met name de afwijkende smaken die door de onafhankelijke bottelaars werden gepresenteerd waren een eye-opener.

Volgend jaar zeker weer van de partij.
0 x
No married man is genuinely happy if he has to drink worse whisky than he used to drink when he was single.
H. L. Mencken
Afbeelding

KennethB
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor KennethB » 27 Mar 2011, 23:18

Vandaag ook in Groningen geweest, echt top!
Was hiervoor alleen in Hengelo geweest, en dat is toch een stuk kleiner qua standhouders. Heb een aantal (lekkere) bijzondere nieuwe whiskies geproeft!
0 x
Afbeelding

OJH
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OJH » 28 Mar 2011, 19:23

Ben zaterdag geweest, mijn eerste festival vond het erg leuk. heerlijke whiskies gedronken. :schotland
0 x

pim
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pim » 29 Mar 2011, 12:00

Ook ik was met kennissen in Groningen, mooie omgeving, gezellig, ontspannen sfeer, af en toe beetje nauwe doorgang, leuke en leerzame masterclas gehad van Helen Arthur. Boeken gekocht bij Hans Ofr. dus ik ben weer een beetje zoet met lezen. :D

Geproefd: PC8, Masters ben nevis, Kintra Port ellen en bruicladdich, springbank 10, laphr qc, provenance tamnavuilin, Omc
st- magdelena, kilchoman sc, een japanner en ardberg. :smullen
Daarnaast 6 verschillende in de masterclass, uit engeland en australië.
Was in alle opzichten een geslaagd festival, al met al goed voor een herhaling. complimenten aan de organisatie van WFNN. :goedgedaan
pascal
0 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”