05 mrt 2016: Spirit of Amsterdam
Re: 05 mrt 2016: Spirit of Amsterdam
Ik ook de middag, met een maat. Waren toch toevallig een nachtje eten en drinken in Amsterdam, dan is dit wel een erg puike bijkomstigheid.
0 x
Ik lees er waarschijnlijk over maar is er een festival botteling?
0 x
Whiskieke schreef:Ik lees er waarschijnlijk over maar is er een festival botteling?
Ja, een Dufftown 17yo uit 1997, ex bourbon. Meer info hier.
0 x
Joris schreef:Whiskieke schreef:Ik lees er waarschijnlijk over maar is er een festival botteling?
Ja, een Dufftown 17yo uit 1997, ex bourbon. Meer info hier.
Merci !

0 x
Door omstandigheden heb ik 1 kaartje over, mag voor €30 weg. Dus als jullie nog iemand weten...
0 x
Voila , on y va ! Eens kijken of we wat Kempense energie in Amsterdam kwijt kunnen 

0 x
Hebben jullie nog iets bijzonders geproefd?
Persoonlijk vond ik de single malt van Bastille wel lekker, maar heb ik ook een Ierse whisky in m'n glas waar ik echt geen fan van was (Pogues, van West Cork Distilleries).

Persoonlijk vond ik de single malt van Bastille wel lekker, maar heb ik ook een Ierse whisky in m'n glas waar ik echt geen fan van was (Pogues, van West Cork Distilleries).
0 x
- DRAM66
- Actief lid
Joris schreef:Hebben jullie nog iets bijzonders geproefd?![]()
Die Pogues was inderdaad goed, wel een blend hè..da's toch vloeken in de kerk?

Maar iets bijzonders..mwah, voor de meeste bijzondere whiskies moest je nog flink dokken. Maar ik heb wel lekkere dingen geproefd hoor.
Heel smakelijk vond ik de Rittenhouse (rye whisky), de Suntory Kakubin Black 43, Four Roses single barrel, de Cardhu Gold Reserve, Dufftown 1997 17 Years Speyside Single Cask (“Spirit of Amsterdam Festival Botteling 2016″) en vooral de SHEEP DIP ISLAY!

0 x
Glendronach cask strenght
Benriach 25
Glengoyne 21
Millstone sherry cask (top)
Glendronach parliament
.....
Het aanbod was niet super wat mij betreft maar het was gezellig
Benriach 25
Glengoyne 21
Millstone sherry cask (top)
Glendronach parliament
.....
Het aanbod was niet super wat mij betreft maar het was gezellig
0 x
DRAM66 schreef:Joris schreef:Hebben jullie nog iets bijzonders geproefd?![]()
Die Pogues was inderdaad goed, wel een blend hè..da's toch vloeken in de kerk?![]()
Dufftown 1997 17 Years Speyside Single Cask (“Spirit of Amsterdam Festival Botteling 2016″) en vooral de SHEEP DIP ISLAY!
Die Pogues, daar vond ik echt een verschrikkelijk bittere afdronk aan zitten, waar de neus juist wel weer geweldig was. Maar om een whisky in te schenken alleen voor de neus is ook weer zonde

De Dufftown was inderdaad ook een fijne whisky. Heb er gelijk maar twee flesjes van aangeschaft

0 x
Het was mijn eerste festival. Vond het de moeite waard. Mooie locatie, gratis brood en water. Wel stevig druk. Vond het wel wat schraal dat je voor best veel 'basiswhisky' moest bijbetalen. +2€ voor een Laphroaig Triple Wood vind ik dan best karig. Had wat meer leuke IB's willen proeven.
Niet echt topspul gehad, maar de Bowmore 18 en de Millstone 10 zijn wel op de verlanglijst komen te staan.
Niet echt topspul gehad, maar de Bowmore 18 en de Millstone 10 zijn wel op de verlanglijst komen te staan.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”