The Chita

Alles over Japanse Whisky (behalve proefnotities).
Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Re: The Chita

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 01 Nov 2016, 00:14

roylubbers schreef:Zaterdag in Bangkok een flesje gescoord, echter kan ik er niets over vinden.
Deze lijkt er het meest op, echter heeft mijn label niet 'Since 1972' er op staan.
De andere variant klopt qua barcode met die van mij, maar op mijn fles en doos staat nergens since 1972.

EDIT: de andere blijkt wel die van mij te zijn :)
Is dit het zelfde spul? compleet anders? Iemand uberhaupt bekend mee?

Als iemand een fles open heeft staan heb ik wel belang bij een sampletje :)

Volgens mij heb jij gewoon de zelfde als de eertste, alleen het vernieuwde label! Maar kan me vergissen. Iig laat hem smaken! Gr vincent
0 x

Roeland
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Roeland » 11 Nov 2016, 16:47

Ben op dit moment on Japan, dus veel geproefd en ook deze. Vond 'm echt vlak en niet meer dan €30 waard. Heb 'm zien staan voor 2400 YEN, ongeveer €22. Maar ja, ook de White Oak Alashi kost hier voor 50 cl 860 YEN, ongeveer €7,50. Lekker links laten liggen, niet de moeite waard in mijn beleving. Vanavond een 50 ml Pure Malt van Tekersuru/Nikka gedronken, die mij een stuk beter bevalt. Voor mij is Ichiros de grote ontdekking deze reis. Gelukkig heb ik 3 mooie flessen van bij elkaar €250 kunnen kopen, dus ook qua invoerbelasting (totaal <€700) kost het mij ook niet meer dan een paar tientjes.
1 x

Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 13 Dec 2016, 21:48

Heb een duitse site waar die voor een kleine 60 euro te koop staat en verzendkosten zijn maar 5 euro! Dus voor 65 euro kan je hem thuis hebben mocht iemand intresse hebben ff een pbtje .
0 x

Terug naar “Japanse Whisky”