Nu ben ik niet van de Japanse whisky, maar toch zie ik dit als goed nieuws.
Meer Ben Nevis die als Ben Nevis gebotteld wordt?!

Fermentation, distillation, and saccharification must take place in a distillery located in Japan

Unlike in Scotland, these new regulations aren’t legally binding but they are a strong show of force from the industry, and will likely lead to significant change.

Wouter1981 schreef:Zeker. Maar ik zie het als een eerste goede stap.
Pluspunt is dat dit vanuit de Japanse whisky industrie zelf is. En dus niet van buitenaf opgelegd.
Nu hopen dat Nikka er ook aan mee doet.
Wouter1981 schreef:... Meer Ben Nevis die als Ben Nevis gebotteld wordt?!
Daan schreef:(stel dat dat al een mengproduct is van rijstwijn en whisky, wat eerst geen enkel probleem was).
? Of is dat nog iets anders?blaaat schreef:Daan schreef:(stel dat dat al een mengproduct is van rijstwijn en whisky, wat eerst geen enkel probleem was).
Heet dat daar geen highball? Of is dat nog iets anders?
A highball is a mixed alcoholic drink composed of an alcoholic base spirit and a larger proportion of a non-alcoholic mixer, often a carbonated beverage. Examples include the Seven and Seven, Scotch and soda, and rum and Coke.

Het Schots wat ze daar hebben liggen zullen ze vast wel opmaken.Daan schreef:Ook vraag ik me af of de regels nou ook meteen gaan gelden voor wat nu in vaten ligt te rijpen of niet (stel dat dat al een mengproduct is van rijstwijn en whisky, wat eerst geen enkel probleem was).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast