Ichiro's

Alles over Japanse Whisky (behalve proefnotities).
Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Ichiro's

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 28 Sep 2016, 21:20

Beste whisky genieters, ik heb vandaag een nieuwe Japanse whisky weten te kopen via catawiki. Het gaat hier om een ichiro's malt double distilleries. Nu vraag ik me af of iemand deze al eens heeft gehad en zoja wat je ervan vond! Mvg vincent
0 x

Werry
Actief lid
Actief lid

Re: Ichiro's

Ongelezen berichtdoor Werry » 09 Okt 2016, 09:11

Heerlijk glas!
Ik heb hem open staan mocht je een sample willen.
En mocht je een keer op de eerste zaterdag van de maand in Arnhem zijn dan heb ik altijd bij mij in het café 120 flessen open op de bar staan.(Sugar Hill)
Onder andere de ichiro en nog 40 andere Japanners.
1 x

Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 13 Okt 2016, 21:31

Werry schreef:Heerlijk glas!
Ik heb hem open staan mocht je een sample willen.
En mocht je een keer op de eerste zaterdag van de maand in Arnhem zijn dan heb ik altijd bij mij in het café 120 flessen open op de bar staan.(Sugar Hill)
Onder andere de ichiro en nog 40 andere Japanners.

Oke bedankt voor je reactie! Mocht ik idd in de buurt zijn kom ik zeker langs! Maar alleen de eertste zaterdag van de maand, leg ff uit aub? Mvg vincent
0 x

Cygnus
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Cygnus » 13 Okt 2016, 23:49

Werry en ikzelf hebben elke 1e zaterdag van de maand een open whisky proeverij bij Eetcafé Sugar Hill. Het is een open proeverij, mensen kunnen 1 dram drinken of meerdere.

Omdat er simpelweg niet genoeg plek is voor 100+ flessen in de toko valt het niet onder het vaste assortiment!
1 x
Afbeelding

Triggahfinggah
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Triggahfinggah » 18 Okt 2016, 21:54

Cygnus schreef:Werry en ikzelf hebben elke 1e zaterdag van de maand een open whisky proeverij bij Eetcafé Sugar Hill. Het is een open proeverij, mensen kunnen 1 dram drinken of meerdere.

Omdat er simpelweg niet genoeg plek is voor 100+ flessen in de toko valt het niet onder het vaste assortiment!

Kwam geloof ik werry net tegen op instagram als dat kan? Het eten ziet er goed uit dat maak het nog wel meer aantrekkelijk om een x langs te komen! Ben zelf ook kok, maar wat bij jullie gemaakt word is weer eens wat heel anders! Gr vincent
0 x

Terug naar “Japanse Whisky”