Discussie: Sponsoring van Het Whisky Forum

Dit zijn websites die een (kleine) financiële-bijdrage leveren voor dekking van de exploitatiekosten van dit forum.
Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Discussie: Sponsoring van Het Whisky Forum

Ongelezen berichtdoor Piet » 09 Feb 2013, 21:46

Onlangs weer een paar nieuwe sponsors in Melding van wijzigingen in "Sponsor links". Dat onderwerp-draadje staat op slot, niet omdat er niet gereageerd of gediscussieerd mag worden over sponsors en sponsoring maar omdat ik dat niet op die plaats wil maar dat graag overzichtelijk wil houden.
Vandaar dit bericht. Hier kan dat desgewenst wel ;)

In Promotie op het forum ? is daarover in het grijze verleden als een iets gezegd:
Piet schreef:Om even compleet te zijn. Als je doelt op de "reclame" d.m.v. een gesponsorde link dan vrees ik dat je dat verkeerd ziet. Hiermee sponsor je het voortbestaan van het forum. Daarom noemen we sponsors ook sympathisanten. Anders zouden het gewoon zakelijke klanten zijn. Als dank voor die steun krijg je als sponsor dan een link, voor een schijntje (all-inclusive zelfs met het maken en plaatsen), al zeg ik het zelf.
Als we het als reclame zouden beschouwen (hé, goed idee misschien !?), en we er dus ook onze tijd bij zouden rekenen en nog veel meer, dan zou er wel een heel ander prijskaartje aan hangen.


Gezien de recente uitbreiding van de onderliggende technische infrastructuur zijn die nieuwe sponsors zeer welkom :lekker
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

liefmans
Senior
Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 01 Mar 2011, 21:33
Locatie: Lokeren (B)

Re: Discussie Sponsoring van Het Whisky Forum

Ongelezen berichtdoor liefmans » 09 Feb 2013, 21:57

breng momenteel vrij veel tijd door op een volledig gratis php-forum (voor bierliefhebbers) maar als je dan weer naar deze site komt dan merk je het verschil echt wel.
Piet/Peat doe zo verder.

ps: ik heb geen enkel commercieel belang in iets whisky gerelateerd dus nee ik sponsor het forum niet...
0 x
Afbeelding


Terug naar “Sponsor links”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast