Top 2000
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Top 2000
Beste whisky liefhebbers,
Ik ben zeer benieuwd naar welke nummers volgens jullie niet mogen ontbreken in de lijst der lijsten.
Wat zijn volgens jou de beste 5 nummers aller tijden?
Ik ben zeer benieuwd naar welke nummers volgens jullie niet mogen ontbreken in de lijst der lijsten.
Wat zijn volgens jou de beste 5 nummers aller tijden?
0 x
Re: Top 2000
Ik vind nummer 1 de beste 

4 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Bohemian Rhapsody blijft voor mij de onbetwiste nummer 1. Geniale muzikaliteit. Avond van Boudewijn de Groot is ook top. Verder mogen een aantal Stones classics niet ontbreken. Lekker hoor.. beentjes gestrekt, whiskietje voor je neus.. top 2000 op. Komt u maar.
1 x
2 ∞ & →
Rozenbankje schreef::roll:
Sorry hoor Mr. buzzkill

1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- edwinedje
- Forum goeroe

Ik zit nu even via de Website www.nederland.fm naar Radio 10 Gold te luisteren.
Daar draait weer een andere Top Zoveel van vorig jaar in aanloop naar de Top Zoveel van dit jaar....
...enneh...
Ik heb aan 5 niet genoeg....
Nu even BTO and you ain't seen nothing yet.... en gelijk moest er alweer iets plaatsmaken...
Dus sorry, ik doe niet aan lijstjes korter dan 2000

Daar draait weer een andere Top Zoveel van vorig jaar in aanloop naar de Top Zoveel van dit jaar....
...enneh...
Nu even BTO and you ain't seen nothing yet.... en gelijk moest er alweer iets plaatsmaken...

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
edwinedje schreef:Ik zit nu even via de Website http://www.nederland.fm naar Radio 10 Gold te luisteren.
...enneh...
Ok dan,
wat is jouw top 5000? 
1 x
een poging dan
1 frank zappa - more trouble every day -live
2 j. geils band - serve you right to suffer - live
3 little feat - spanish moon - live
4 billy Cobham - red baron
5 gil scott heron - gun
maar er zijn er nog zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel
1 frank zappa - more trouble every day -live
2 j. geils band - serve you right to suffer - live
3 little feat - spanish moon - live
4 billy Cobham - red baron
5 gil scott heron - gun
maar er zijn er nog zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel

0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

En als Haagsche trots mag de Golden Earring niet worden overgeslagen!
Twilight Zone, Radar Love, When the Lady Smiles, She Flies On Strange Wings, Another 45 Miles, etc!
Twilight Zone, Radar Love, When the Lady Smiles, She Flies On Strange Wings, Another 45 Miles, etc!
0 x
2 ∞ & →
...ook geluisterd naar de top4000. Zou in deze lijsten ook zoveel kerstnummers staan als de lijst rond de zomer opgesteld zou worden? Zijn dát dan ook de beste nummer allertijden?
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Dan zouden er meer zomer hits instaan neem ik aan.
Tja die kerstliedjes, ben altijd blij als het gedaan is, zeker door de overdosis die ik op mijn werk ontvang.
(Behalve die van John Lennon, love that one )
Tja die kerstliedjes, ben altijd blij als het gedaan is, zeker door de overdosis die ik op mijn werk ontvang.
(Behalve die van John Lennon, love that one )

0 x
ik ben blijkbaar de enige die master of puppets wou als nummer 1
maar helaas staat die maar op 1140 dit jaar 
0 x
squaadgras schreef:En als Haagsche trots mag de Golden Earring niet worden overgeslagen!
Als ik er een van Golden Earring in zou zetten, dan zou het ongetwijfeld Going To the Run zijn.
brechtvds schreef:ik ben blijkbaar de enige die master of puppets wou als nummer 1![]()
Helaas al geweest dus vanochtend vroeg, was een goede reden geweest om de radio op het werk toch eens wat harder te zetten

2 x
Kay schreef:squaadgras schreef:En als Haagsche trots mag de Golden Earring niet worden overgeslagen!
Als ik er een van Golden Earring in zou zetten, dan zou het ongetwijfeld Going To the Run zijn.brechtvds schreef:ik ben blijkbaar de enige die master of puppets wou als nummer 1![]()
Helaas al geweest dus vanochtend vroeg, was een goede reden geweest om de radio op het werk toch eens wat harder te zetten
heb je pas dat concert op tv gezien van de Earrings? Mooi hoor die ouwe knarren en die ruige muziek die ze nog kunnen maken
0 x
Terug naar “Muziek en whisky of whiskey”