Jack Daniel's Wood Smoking Chips

Whisky genoten (of niet) of gebruikt in combinatie met wat voor voedingswaar dan ook. Ook de combinatie met andere dranken past hier.
JayDie
Moderator
Moderator

Jack Daniel's Wood Smoking Chips

Ongelezen berichtdoor JayDie » 05 Jun 2010, 21:25

Vond ik laatst in Duitsland de "Jack Daniel's Barbeque sauce", zag ik vanmiddag (wederom in Duitsland) de Jack Daniel's Wood Smoking Chips.
Jack Daniel´s Wood SmokingChips.jpg

Deze houtsnippers zijn gemaakt van de eiken vaten waarin de Jack Daniel's Whiskey gerijpt is. Deze vaten worden nadien versnipperd en dienen als smaakmaker voor op de barbecue. Heel eenvoudig te gebruiken: een handvol snippers op de houtskolen strooien, en de heerlijke whisky aroma's dringen door tot diep in uw vlees. Om het effect nog te versterken, wordt aangeraden de snippers eerst een kwartiertje in water te drenken.
Kan ook op een elektrische of gasgrill gebruikt worden. In dit geval een handvol droge chips in folie wikkelen, de uiteinden open laten en zo erop leggen.
Te koop in zak van 1 kg

Bron: Keukenartikelen.be

Volgens mij zag ik ze afgelopen week ook ergens in Nederland in een aanbieding voorbij komen... Goed bezig, die Jack Daniel's; brede reclame campagne en producten! :duimop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Django
Senior
Senior

Re: Jack Daniel's Wood Smoking Chips

Ongelezen berichtdoor Django » 05 Jun 2010, 21:54

Deze ga ik zeker kopen als ik ze tegenkom; lijkt me erg lekker om te gebruiken (mijn buurman grillt ook altijd met allerlei verschillende houtsnippers, ruikt altijd erg lekker)
0 x

Afbeelding

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Jack Daniel's Wood Smoking Chips

Ongelezen berichtdoor JayDie » 05 Jun 2010, 22:03

Django schreef:Deze ga ik zeker kopen als ik ze tegenkom; lijkt me erg lekker om te gebruiken (mijn buurman grillt ook altijd met allerlei verschillende houtsnippers, ruikt altijd erg lekker)

Ik zag ze bij de Trinkgut in Duitsland liggen. Ook op Marktplaza kwam ik ze al tegen.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Terug naar “Spijs en drank en Whisky”