Stroganoff & Whisky

Whisky genoten (of niet) of gebruikt in combinatie met wat voor voedingswaar dan ook. Ook de combinatie met andere dranken past hier.
Ruval
Senior
Senior

Re: Stroganoff & Whisky

Ongelezen berichtdoor Ruval » 15 Sep 2014, 16:10

Mmm..... al een tijdje geleden deze post, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om
dit te maken. Aangezien ik toch weer wat meer tijd in de keuken doorbreng een printje gemaakt
en ga 'm zeker komende tijd proberen!
0 x

roylubbers
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 20 Aug 2015, 15:26

Oeh, ik maak wel vaker beef stroganoff, meestal met rode wijn. Zal hem eens met Whisky gaan maken :) Lijkt me zo zonde om met whisky te koken :(
Kan echt alle whisky er in of loont het zich wel degelijk om er een wat betere whisky in te doen van de Jack Daniels, Famous Grouse, Chivas Regal vind ik het nog niet zo zonde, maar de meeste single malts zou ik al zonde vinden :P
1 x
Afbeelding

roylubbers
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 21 Aug 2015, 08:30

Ok, meteen maar de daad bij het woord gevoegd :D :D
Wauw, erg lekker. Heb er Famous Grouse ingegooid, vond het toch zonde om er een dure single malt tegenaan te gooien (die heb ik in een glas gedaan en tijdens het koken opgedronken :D)
Volgens mij heb ik er ook wel meer whisky ingedaan, beetje naar smaak. Was precies goed, je proefde de whisky, maar hij overheerste niet...

Misschien basmatirijst de volgende keer ipv zilvervliesrijst.

Ik ben om, geen rode wijn meer, maar whisky :) (Hoewel dat weer een excuus is om de rest van de wijn op te drinken :D)
2 x
Afbeelding

Terug naar “Spijs en drank en Whisky”