Persoonlijk vind ik iets hartigs heel lekker, echter is chips niet helemaal de oplossing bij Whisky

KSB66 schreef:Soms ook wel van die italiaanse worstje ( caccatiore-dinges ofzoiets) of bistroworst erbij maar dan heb ik er geen luxe whisky bij omdat de worst vaak overheerst. Gewoon een Beam of een hooguit een Maker's Mark . Maar de combi smaakt me wel lekker.
johan brugge schreef:wat ajuin
JayDie schreef:johan brugge schreef:wat ajuin
Is dat, voor de Nederlanders onder ons, simpelweg 'ui'?
johan brugge schreef:Moet ik nu echt alles gaan vertalen voor de buitenlanders op dit forum?
Denhomer schreef:Ik heb net genoten van een lekkere Benriach Curiositas 10y bij het nagerecht (chocomousse). Lekker![]()
Denhomer schreef:Ik heb net genoten van een lekkere Benriach Curiositas 10y bij het nagerecht (chocomousse). Lekker![]()
PretZels schreef:.... maar absoluut niet geschikt om een nagerecht als Mousse au chocolat te begeleiden. Wat daar dan wel wel perfect bij past ? Dalwhinnie 15, de standaard classic malt dus.
Piet schreef:Ik mis hem even Bert "absoluut niet geschikt ". Met name "absoluut" lijkt me wel erg kort door de bocht![]()
Als Ben (Denhomer) genoten heeft en het lekker vond dan is de combinatie in elk geval voor hem toch zeer geslaagd
Misschien kan het nog smaakvoller, dat wel.
Terug naar “Spijs en drank en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten