Thewowbar1986 schreef:Ik vind alles met water en pijpen niet mijn ding!!![]()
Ge pijpt worden wel zeker....

Thewowbar1986 schreef:Ik vind alles met water en pijpen niet mijn ding!!![]()
Gummen? Waar?defeatless schreef:De laatste keer dat ik iets over wiet zei werd ik gelijk weggegumd. Dus we zijn al een stuk verder afgegleden in de afgelopen jaren!
BarryM schreef:Stapoleon schreef:Cask1988 schreef:Mja...ik dacht al dat het enorm onverstandig is, maar Barry z’n verhaal bevestigd dat dus. No offense maar ik vind het ook gewoon enorm puberaal klinken![]()
Bedankt voor het compliment.
Puritanisme is het onuitstaanbare gevoel dat iemand, ergens plezier beleeft.
Nou, dat is niet wat 'puritanisme' betekent en ten zevende is het nogal raar om iemand op een whisky forum te bestempelen als puritein. Je zou kunnen kijken naar het woord "cherofobie", misschien is dat wat.
Reichenbach schreef:Onze Vlaamse leden moeten misschien wat voorzichtiger zijn bij het lezen van dit topic, daar is de regelgeving iets strenger.
Stapoleon schreef:Het citaat over puritanisme is wel degelijk de spijker op zijn kop.
Stapoleon schreef:BarryM schreef:Stapoleon schreef:
Bedankt voor het compliment.
Puritanisme is het onuitstaanbare gevoel dat iemand, ergens plezier beleeft.
Nou, dat is niet wat 'puritanisme' betekent en ten zevende is het nogal raar om iemand op een whisky forum te bestempelen als puritein. Je zou kunnen kijken naar het woord "cherofobie", misschien is dat wat.
Cherofoob dekt de lading hier natuurlijk niet, dat is een fobie geen isme en dus alleen betrekking op jezelf Het citaat over puritanisme is wel degelijk de spijker op zijn kop.
In een forum iemand een puber noemen vind je wel normaal?
Maar laten we het gezellig houden je bent vast een toffe gozer, die niet van een blowtje houdt. Sois. Whisky’tje?
Oogadal schreef:Als je het gezellig wilt houden is het misschien een idee je dure taalgebruik achterwege te laten en normaal te doen?
Ik kan hier ook wel een potje interessant gaan lopen doen door de Van Dale er bij te pakken en woorden gaan schrijven die nog niemand hier ooit gehoord heeft (behalve jij waarschijnlijk) maar dan denk ik dat mensen vlot afhaken. Je had beter je tijd kunnen besteden aan het iets meer uitdiepen van 35 jaar whisky drinken en dan nog niet heel veel verder komen als een Dalwhinnie dan aan het vullen van een topic over waterpijpen en duur taalgebruik.
Maar dat zijn gewoon mijn 2 centjes.
BarryM schreef:Meine gute wat ben jij weer recalcitrant en ambetant bezig met je abjecte mening. Natuurlijk is deze hele discussie op zijn minst apocrief te noemen maar laten we het amicaal houden en appelleren aan het gezonde verstand.
gekkigheid natuurlijk
henri schreef:manmanman, je weet toch dat "stoned"henge in engeland ligt en niet in schotland he...?
kan je beter naar de "high"lands gaan...
Terug naar “Spijs en drank en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten