Straks afsluiten met een dronachje... Zeer zeker.




Bram84 schreef:jdoucet schreef:Zonde van die wijn daarbij.
Doe dan bier.
jdoucet schreef:Zonde van die wijn daarbij.
Doe dan bier.

Terug naar “Spijs en drank en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten