Waterpijp
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Waterpijp
squaadgras schreef:Ja ma dat hebk gesien staan op Feesboek Priscillaa xxx
Kijk dees video van onderzoek maar is, dan vallen alle dubbeltjes op de plaatss
0 x
Oogadal schreef:Nee, nee, da’s allemaal FAKE NEWS McKwek..
Verdiep je maar eens echt! Wees geen schaap!
0 x
- defeatless
- Moderator

- defeatless
- Moderator

Reichenbach schreef:Gummen? Waar?defeatless schreef:De laatste keer dat ik iets over wiet zei werd ik gelijk weggegumd. Dus we zijn al een stuk verder afgegleden in de afgelopen jaren!
Lang geleden. De gehele post is toen weggehaald en ik kreeg een pb, die is ook al weer lang weg, want mn postvak is ondertussen wel 6 keer vol geraakt. Maar tis destijds wel degelijk een keer gebeurd.
Niet dat het me heel veel kan schelen, drink er geen dram minder door.
1 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Oogadal schreef:Thewowbar1986 schreef:Ik vind alles met water en pijpen niet mijn ding!!![]()
Ge pijpt worden wel zeker....
No comment, let’s drink whisky!!

0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Ik heb dit draadje met verbazing zitten lezen...
Ondertussen is het naar mijn idee wel heel erg off-topic geraakt.
Terug naar de oorpspronkelijke post:
Ik heb de indruk dat het wel meevalt met het "barsten van babyboomers en andere ex-hippies".
Volgens mij zit er een zeer gemeleerd gezelschap op dit forum, van nogal jong (maar wel 18+ naar ik hoop) tot zelfs boven de babyboom leeftijd.
En het is een whisky forum, dus de meeste zullen whisky liever drinken dan gebruiken voor iets als een waterpijp.
Hoewel, sommige whisky is zo slecht dat ie beter in een cocktail kan, misschien is een waterpijp dan ook een optie?
Maar om mensen die drugs niet zo zien zitten meteen als puriteinen weg te zetten? Dat gaat mij wel te ver.
Laten we het gezellig houden.
Ondertussen is het naar mijn idee wel heel erg off-topic geraakt.
Terug naar de oorpspronkelijke post:
Stapoleon schreef:Volgens mij barst het hier van de babyboomers en andere ex hippies. Welke whisky gebruiken jullie het liefst in de waterpijp?
Vanwege de wietrook gebruik ik meestal een non peated om het een beetje in balans te houden.
Ik heb de indruk dat het wel meevalt met het "barsten van babyboomers en andere ex-hippies".
Volgens mij zit er een zeer gemeleerd gezelschap op dit forum, van nogal jong (maar wel 18+ naar ik hoop) tot zelfs boven de babyboom leeftijd.
En het is een whisky forum, dus de meeste zullen whisky liever drinken dan gebruiken voor iets als een waterpijp.
Hoewel, sommige whisky is zo slecht dat ie beter in een cocktail kan, misschien is een waterpijp dan ook een optie?
Maar om mensen die drugs niet zo zien zitten meteen als puriteinen weg te zetten? Dat gaat mij wel te ver.
Laten we het gezellig houden.
10 x
Maar om mensen die drugs niet zo zien zitten meteen als puriteinen weg te zetten?
Mensen die drugs niet zo zien zitten, maar wel whisky(alcohol) drinken.
Dat zullen er toch hopelijk niet veel zijn, alcohol staat immers zeer hoog op de drugslijst.
Dat zullen er toch hopelijk niet veel zijn, alcohol staat immers zeer hoog op de drugslijst.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Lijkt me simpel; op een whisky forum gaat t niet over drugs en op een drugs forum gaat t niet over whisky.
2 x
- Reichenbach
- Moderator

En Rick Astley is ook niet toegestaan op dit forum!
Als er iets een gevaar is voor goede smaak.
Als er iets een gevaar is voor goede smaak.
5 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
more4malt schreef:Maar om mensen die drugs niet zo zien zitten meteen als puriteinen weg te zetten?
Hoezo? Alcohol heeft inderdaad alle kenmerken van drugs maar staat niet als zodanig in de wet. Dus volledig legaal met een veel breder draagvlak onder de bevolking. Ik zeg niet dat het per se juist is, maar zo zit dat nou eenmaal. Dit zorgt ervoor dat je meer vingers ziet wanneer je op een wietforum vraagt wie wel eens whisky drinkt dan andersom.
0 x
Ja, leuk! Laten we lekker een alcohol discussie gaan voeren op een liefhebbersforum van W-H-I-S-K-Y (je weet wel dat goedje met wettelijk minimaal 40% a-l-c-o-h-o-l).

Volgens mij hebben we de digitale afrit van AA.com gemist
My prediction:
A year from now we all drink:

Volgens mij hebben we de digitale afrit van AA.com gemist
My prediction:
A year from now we all drink:

1 x
Cask1988 schreef:Ja, leuk! Laten we lekker een alcohol discussie gaan voeren op een liefhebbersforum van W-H-I-S-K-Y (je weet wel dat goedje met wettelijk minimaal 40% a-l-c-o-h-o-l).
![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben we de digitale afrit van AA.com gemist![]()
Wow, calm down, tranquilo, rustig.
Neem een jointje
3 x
more4malt schreef:Maar om mensen die drugs niet zo zien zitten meteen als puriteinen weg te zetten?
Je stelt het voor alsof het hier gaat om een soort contradictie, maar dat lijkt me niet volledig terecht.
Het woord 'drug' kent een bepaalde implicatuur en die is wat mij betreft niet van toepassing op de discussies op dit forum. Want hoewel het woord 'drug' strikt genomen verwijst naar alle stoffen die een invloed hebben op de werking van onze hersenen (en bijgevolg ons functioneren), is dat niet hoe we dat doorgaans gebruiken. Niemand hier op het forum zou bij de aankoop van een nieuwe fles stellen dat hij een nieuwe drug heeft aangeschaft. We gebruiken dat woord vooral in de context van een stof die actief wordt ingenomen omwille van de roes of effecten die erop volgen.
In dat opzicht kan je dus volledig terecht stellen dat je whiskyliefhebber bent en toch drugs niet zo ziet zitten. De reden waarom wij whisky drinken is omwille van de smaak en niet omwille van de roes die whisky teweeg brengt. Anders zouden alle discussies op dit forum zich beperken tot waar je zo goedkoop mogelijk, zoveel mogelijk whisky kan kopen om er vervolgens zo snel mogelijk dronken van te worden.
Dus durf ik met volledige overtuiging zeggen dat ik niet zo van de drugs ben, maar wel oprecht whiskyliefhebber. (Wat natuurlijk niet wegneemt dat er anderen zijn voor wie whisky of alcohol wel degelijk een drug is of kan zijn.)
1 x
Terug naar “Spijs en drank en Whisky”