jdoucet schreef:Poezewoef schreef:Nou ja, kwestie van smaak en gastronomische ontwikkeling zeker.
Zolang je maar niet wil zeggen dat de wijn "verder" staat
In Vino Veritas my friend.

Ongelezen berichtdoor Poezewoef » 14 Feb 2016, 11:49
jdoucet schreef:Poezewoef schreef:Nou ja, kwestie van smaak en gastronomische ontwikkeling zeker.
Zolang je maar niet wil zeggen dat de wijn "verder" staat


Ongelezen berichtdoor Stormbringer » 14 Feb 2016, 23:54
jdoucet schreef:Genieterke schreef:jdoucet schreef:Zonde van die wijn daarbij.
Doe dan bier.
Deze begrijp ik niet, kaas en wijn moet er zijn.
Het hoort samen als Joop en Mien. Bij een kaasschotel drinken wij altijd een goed wijntje.
Moet je ook eens proberen.
Natuurlijk niet. Bier is veel beter.

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 16 Feb 2016, 17:36
Ongelezen berichtdoor jdoucet » 17 Feb 2016, 16:31
jbossuyt schreef:ik denk dat het wat afhangt van welke kazen je neemt in combinatie met welke bieren of wijnen.
voor beide bestaan er goede combinaties.
Sommige kazen zoals trappistenkaas gaan goed samen met een zwaar bier, romige kazen met een chardonnay, ...
Net zoals je bij vis niet per se witte wijn hoeft te serveren of bij vlees rode wijn.
Ongelezen berichtdoor JasperK » 25 Feb 2016, 18:12
Terug naar “Spijs en drank en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten



