Mijn plot is: 388662, temidden van 2 Zweden, 2 Engelsen, een Noor, een Duitser en Ier en een Nederlander
Friends of Laphroaig
Friends of Laphroaig
En, wie van jullie is er ook allemaal een "Friend of Laphroaig"?
Mijn plot is: 388662, temidden van 2 Zweden, 2 Engelsen, een Noor, een Duitser en Ier en een Nederlander
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Re: Friends of Laphroaig
Vraag me niet waarom, maar merkwaardig genoeg heb ik twee plots: 292626 en 292730. Becky heef 292627.
We hebben er nog eens een boek over geschreven
(zie http://www.laphroaigcollector.com en The Legend of Laphroaig in de Boekbesprekingen)
We hebben er nog eens een boek over geschreven
0 x
Door m'n aankoop van een fles 10yo (40%) kreeg ik weer een "Unique number". Helaas zag ik dat je maar 1 plot op je account kan registreren, maar dat je overige codes in punten kan omzetten. 10 punten per code. Nog even doorsparen en ik mag "The Legend of Laphroaig" uitzoeken (300pts)
Ach... er zijn ook al artikelen vanaf 30pts!
0 x
Als je de distillery van Laphroaig bezoekt, krijg je voor je plot een 5cl bottle kado. Ben voor het laatst in 2009 geweest, heb toen de Schotse schone (zijn zeldzaam) geholpen met de toer. Ging uiteindelijk de deur uit met 3, 5cl sample's en een fles QC (70cl). Geen cent betaald overigens.

0 x
For once in my live, i had the pleasure to own and drink a bottle of 30yo Macallan. I never dra(u)nk a better whisky since.
Ik ben de trotse eigenaar (houder) van Plot No: 429741. Maar het lijkt nog niet helemaal te lukken met de vergunningen om de kavel bouwrijp te maken voor een vakantiewoning...... 
0 x
André schreef:Maar het lijkt nog niet helemaal te lukken met de vergunningen om de kavel bouwrijp te maken voor een vakantiewoning......
...voor je huis-muis?

0 x
Ik heb ook twee kleine stukjes grond, maar ik weet nu even niet de nrs., is dat erg of kan ik me hier ook zonder deze nrs. registreren? 
0 x
I_SPEY schreef:Ik heb ook twee kleine stukjes grond
Heb je ze op verschillende naam / e-mail staan, René, want toen ik een 2e plot probeerde te claimen werd er aangegeven dat ik er al eentje had en dat er een puntentegoed werd opgebouwd voor gadgets...
0 x
JayDie schreef:André schreef:Maar het lijkt nog niet helemaal te lukken met de vergunningen om de kavel bouwrijp te maken voor een vakantiewoning......
...voor je huis-muis?![]()
Liever voor mijn tuinegel......
Die wil graag wat landelijker gaan wonen, zodat
hij ongestoord verder kan met zijn muziek maken, zonder dat de buurt met hem wil praten.....
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

H2ObanP schreef:Als je de distillery van Laphroaig bezoekt, krijg je voor je plot een 5cl bottle kado. Ben voor het laatst in 2009 geweest, heb toen de Schotse schone (zijn zeldzaam) geholpen met de toer.
Hee jij. Denk eraan hoor!!! Die opmerking viel me net op.
0 x
JayDie schreef:I_SPEY schreef:Ik heb ook twee kleine stukjes grond
Heb je ze op verschillende naam / e-mail staan, René, want toen ik een 2e plot probeerde te claimen werd er aangegeven dat ik er al eentje had en dat er een puntentegoed werd opgebouwd voor gadgets...
Op verschillende namen, John
0 x
Ook ik heb sinds 18 juli een plot, met nummer 439593. Nu nog eens een keer de lease gaan innen.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”