Beheer-wissel Het Whisky Forum
Beheer-wissel Het Whisky Forum
Mede-forummers,
Ik heb recent een lang telefoongesprek gevoerd met Piet, en zal dat hier proberen samen te vatten:
In de afgelopen weken is het Piet duidelijk geworden dat, ondanks dat zijn herstel nog steeds gestaag vordert, er hoogstwaarschijnlijk problemen zullen blijven op het gebied van (in mindere mate) spreken en (vooral) schrijven. Als gevolg hiervan is Piet tot de conclusie gekomen dat het voor hem niet haalbaar is een site als Het Whisky Forum te blijven runnen. Hij is dus op zoek gegaan naar iemand die het forum van hem zou willen overnemen.
In eerste instantie dacht hij daarbij aan John (JayDie), maar desgevraagd bleek dat hij dit op dit moment er niet bij kon hebben. Samen hebben ze vervolgens contact gezocht met mij met dezelfde vraag. Ik heb er een paar dagen over nagedacht en heb besloten ja te zeggen.
Wat dit inhoud is dat ik per direct de beheertaken van Piet overneem (forumbeheer, sponsors, hosting, aanschrijfpunt, ...). Kortom: al het werk dat Piet achter de schermen verzette, is nu mijn verantwoordelijkheid. John zal, als senior lid van het beheerteam (nu nog de enige die er al bijna vanaf het begin van het forum bij is), voor de schermen actief blijven met modereren en als vertegenwoordiger op festivals e.d., maar ook achter de schermen met het zo nodig uitzetten van beleid. Overigens hoopt Piet in de toekomst zeker weer terug te keren op het forum, maar dat zal dan als bezoeker zijn.
Voor jullie, onze bezoekers, verandert er als het goed is niets. Er zijn geen plannen voor grote veranderingen of aanpassingen. In de kern wil ik graag de lijn doorzetten die Piet de eerste bijna 5 jaar van die forum heeft ingezet: het bieden van een volledig open, volstrekt onafhankelijk forum waar beginners tot connaisseurs met elkaar kunnen discussiëren over de geneugten van het water des levens in de breedste zin.
Ik vind het bijzonder spannend om te gaan proberen Piets schoenen te vullen, en hoop recht te kunnen doen aan wat hij hier over de jaren heeft opgebouwd. Dus ik hef graag het glas op een mooie whisky-doordrenkte toekomst:
Sláinte!
Ik heb recent een lang telefoongesprek gevoerd met Piet, en zal dat hier proberen samen te vatten:
In de afgelopen weken is het Piet duidelijk geworden dat, ondanks dat zijn herstel nog steeds gestaag vordert, er hoogstwaarschijnlijk problemen zullen blijven op het gebied van (in mindere mate) spreken en (vooral) schrijven. Als gevolg hiervan is Piet tot de conclusie gekomen dat het voor hem niet haalbaar is een site als Het Whisky Forum te blijven runnen. Hij is dus op zoek gegaan naar iemand die het forum van hem zou willen overnemen.
In eerste instantie dacht hij daarbij aan John (JayDie), maar desgevraagd bleek dat hij dit op dit moment er niet bij kon hebben. Samen hebben ze vervolgens contact gezocht met mij met dezelfde vraag. Ik heb er een paar dagen over nagedacht en heb besloten ja te zeggen.
Wat dit inhoud is dat ik per direct de beheertaken van Piet overneem (forumbeheer, sponsors, hosting, aanschrijfpunt, ...). Kortom: al het werk dat Piet achter de schermen verzette, is nu mijn verantwoordelijkheid. John zal, als senior lid van het beheerteam (nu nog de enige die er al bijna vanaf het begin van het forum bij is), voor de schermen actief blijven met modereren en als vertegenwoordiger op festivals e.d., maar ook achter de schermen met het zo nodig uitzetten van beleid. Overigens hoopt Piet in de toekomst zeker weer terug te keren op het forum, maar dat zal dan als bezoeker zijn.
Voor jullie, onze bezoekers, verandert er als het goed is niets. Er zijn geen plannen voor grote veranderingen of aanpassingen. In de kern wil ik graag de lijn doorzetten die Piet de eerste bijna 5 jaar van die forum heeft ingezet: het bieden van een volledig open, volstrekt onafhankelijk forum waar beginners tot connaisseurs met elkaar kunnen discussiëren over de geneugten van het water des levens in de breedste zin.
Ik vind het bijzonder spannend om te gaan proberen Piets schoenen te vullen, en hoop recht te kunnen doen aan wat hij hier over de jaren heeft opgebouwd. Dus ik hef graag het glas op een mooie whisky-doordrenkte toekomst:
Sláinte!
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Beheer-wissel Het Whisky Forum
Gefeliciteerd Matthijs!
Volgens mij ben je al uitstekend bezig, ga zo door!
Volgens mij ben je al uitstekend bezig, ga zo door!
0 x
Gefeliciteerd kerel, jammer om te horen over Piet, goeie opvolger van hem naar mijn mening. 

0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Moeilijke stap voor Piet lijkt me maar een dappere.
Succes met het vullen van de schoenen Matthijs. Ik denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je dit enigszins op jouw manier zult doen
Succes met het vullen van de schoenen Matthijs. Ik denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je dit enigszins op jouw manier zult doen
0 x
Spijtig dat Piet zich genoodzaakt ziet zijn beheertaken over te dragen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij een waardig opvolger zult zijn.
0 x
Vervelend voor Piet dat het zo loopt, maar ik ben er van overtuigd dat je een waardige opvolger bent. Succes Matthijs!
0 x
Succes Matthijs, je zult dat goed doen!
En Piet, hopelijk tot gauw!
En Piet, hopelijk tot gauw!
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Spijtig dat Piet dit heeft moeten beslissen. Maar realistisch gezien waarschijnlijk een goede keuze. En als IEMAND het inderdaad moest overnemen zou het John of jij zijn. Ik wil je heel veel succes wensen met je nieuwe rol! Zet 'm op 
0 x
inderdaad heel jammer wat betreft piet maar ook heel begrijpelijk.
wel denk ik dat we er met zn allen een boel vertrouwen in hebben dat je deze rol zeer zeker goed zal gaan uitvoeren!
wel denk ik dat we er met zn allen een boel vertrouwen in hebben dat je deze rol zeer zeker goed zal gaan uitvoeren!
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Veel succes, Matthijs!!! Je bent een prima opvolger.
Hopelijk zien we Piet gauw terug als bezoeker.
Hopelijk zien we Piet gauw terug als bezoeker.
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Veel succes met "de wissel" Matthijs
Zal voor jou niet veel moeite kosten, denk ik! Zeker met John erbij, dat komt helemaal goed!
En ik zie uit naar het moment, dat Piet hier terugkomt en op z'n gemak mee kan doen met het schrijven over de vele mooie whisky's, die nog niet beschreven zijn! In alle rust.
Het ga je goed, Piet!
Zal voor jou niet veel moeite kosten, denk ik! Zeker met John erbij, dat komt helemaal goed!En ik zie uit naar het moment, dat Piet hier terugkomt en op z'n gemak mee kan doen met het schrijven over de vele mooie whisky's, die nog niet beschreven zijn! In alle rust.
Het ga je goed, Piet!
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Alle lof en dank en spoedig herstel aan Piet
Al het succes, wijsheid en plezier aan Matthijs.

Al het succes, wijsheid en plezier aan Matthijs.

Laatst gewijzigd door edwinedje op 16 Jun 2014, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”