Trots op onze kantine

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Ruval
Senior
Senior

Trots op onze kantine

Ongelezen berichtdoor Ruval » 29 Mar 2012, 12:35

Hoi allemaal,

Niet helemaal een whisky-onderwerp, maar omdat dit toch wel vrij uniek is, wil ik dit
eens met jullie delen. Ik werk inmiddels ruim 10 jaar bij een drukkerij van etiketten, op
zich niks mis mee, maar sinds een aantal jaren is onze kantine verbouwd. Het is nu een
echte Ierse pub - een plek waar we in de lunch van onze boterhammen genieten, maar ook
heel geschikt om onze klanten te ontvangen.

Achter de bar - helaas i.v.m. de regelgeving zonder vaste tap - staat een hele mooie verzameling
van Ierse whiskies. Ik zou daar graag nog wat Schotse single malts aan toevoegen, maar dat is
helaas niet de bedoeling.

Bijgaand ook een foto die ik in een opwelling heb gemaakt afgelopen week.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/a_Jlg2GrFzwHtAamyvK8MkD22WPnhZMUDMGAak-R5pw?feat=directlink

Ik ben benieuwd of er nog meer forumleden zijn met zo'n uniek plekje op hun werk!

Groet,
Victor
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Trots op onze kantine

Ongelezen berichtdoor Yapi » 29 Mar 2012, 13:42

wow, nice zeg!

welja, werken in een brouwerij heeft zo zijn voordelen, overal waar wij onze kont aanschuiven staat wel ergens een bar, een tap of een frigo met bier :bigsmile

vandaag is het echter waterdag :?

gr Bart
0 x
Afbeelding

Ruval
Senior
Senior

Re: Trots op onze kantine

Ongelezen berichtdoor Ruval » 29 Mar 2012, 14:00

Ik had 't inderdaad al gelezen toen je je voorstelde. Ook absoluut geen verkeerde beroepsgroep.
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”