Cognacforum

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Slight
Actief lid
Actief lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 Okt 2023, 22:33
Locatie: Helmond

Cognacforum

Ongelezen berichtdoor Slight » 24 Mar 2024, 23:56

Ik weet niet of het Cognacforum verwant is aan dit forum. Ik denk van niet. Iemand wel ervaring met deze partij toevallig?

Een tijd terug leek het me leuk om er een account aan te maken om wat meer te weten te komen over cognac. Het duurde een dag of 3 voordat mijn account werd geactiveerd, kan gebeuren. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn account actief was. Ik opende de site, en werd doodleuk begroet door een melding:

Je bent permanent verbannen van dit forum.
Neem contact op met een beheerder voor meer informatie.
Je IP-adres is verbannen.


Ik heb er nog wel een mail aan gespendeerd, maar geen antwoord ontvangen sinds een maand. Op dit moment is me de lust wel ontgaan om me aan te sluiten bij deze groep. Maar vond het toch wel een sneu verhaal, en ik wilde het even delen hier. Gelukkig ben ik hier nog wel welkom :P
2 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2787
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Cognacforum

Ongelezen berichtdoor Pellie » 25 Mar 2024, 08:54

Ik ben al jaren lid (niet erg aktief) en heb nog nooit problemen gehad!
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Cognacforum

Ongelezen berichtdoor defeatless » 25 Mar 2024, 11:37

Ik heb jaren geleden daar een aantal flessen verkocht die ik op de kop kon tikken.
Dat ging zonder problemen.
Maar verder nooit actief geworden, geen idee ook of mijn account daar nog bestaat.
0 x

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1930
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Cognacforum

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 25 Mar 2024, 18:09

defeatless schreef:Ik heb jaren geleden daar een aantal flessen verkocht die ik op de kop kon tikken.
Dat ging zonder problemen.
Maar verder nooit actief geworden.


Ik word daar altijd zo sjacherijnig van. Forumleden die nul inbreng hebben en het forum alleen gebruiken om van hun flessen af te komen!

:bigsmile
8 x
Afbeelding


Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten