Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
dannyp44
Senior
Senior

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 07 Mei 2019, 22:58

Prachtig t shirt van Salah

Never give up

Daar ging het om.
2 x

deleo07
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor deleo07 » 07 Mei 2019, 23:25

Anfield in vuur en vlam, prachtig om te zien. En nog 4 goals van Belgisch, Nederlandse makelij ook :D
0 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 07 Mei 2019, 23:47

Mooie waarschuwing voor Ajax ook. 1-0 klinkt mooi, maar Barcelona vond 3-0 vast ook heel mooi klinken ;).
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 07 Mei 2019, 23:56

deleo07 schreef:Anfield in vuur en vlam, prachtig om te zien.

Inderdaad prachtig om te zien, zelfs nog nèt iets mooier dan de beelden van een treurende Suarez of Messi :bigsmile .
Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht... :zwijg
0 x

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 08 Mei 2019, 02:03

Freezeroz schreef:Mooie waarschuwing voor Ajax ook. 1-0 klinkt mooi, maar Barcelona vond 3-0 vast ook heel mooi klinken ;).

Welnee. Barca heeft de boel ook niet onderschat denk ik, het is eigenlijk nog onvoorstelbaarder dat die niet hebben gescoord vandaag dan dat Liverpool er 4 maakt. Maar vorige week in Nou Camp heeft Liverpool ook kansen zat om zeep geholpen, niet dat ze daar hadden gewonnen, maar 3-1 of 3-2 balt toch stuk lekkerder als 3-0 moeten goedmaken.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 08 Mei 2019, 02:08

Dre schreef:Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht... :zwijg

Huh???? PSV ‘supporter’? Liefhebber van achteruit ren voetbal en dan op de counter? Dat ga je toch niet menen Dre? Die huilebalken uit Eindhoven die moord en brand gillen om een verplaatst wedstrijdje, maar wel hopen dat ze van de prestaties van Ajax kunnen profiteren als er een mirakel gebeurt en ze God moge het verhoeden, landskampioen worden? Moet ik dan echt je HWF jubileum fles per accidente door m’n handen laten glippen...? :boos
8 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 08 Mei 2019, 08:10

Oogadal schreef:
Dre schreef:Nu morgen nóg ff een wondertje en dan op 1 juni een fijne Engelse finale in Madrid in het vooruitzicht... :zwijg

Huh???? PSV ‘supporter’? Liefhebber van achteruit ren voetbal en dan op de counter? Dat ga je toch niet menen Dre? Die huilebalken uit Eindhoven die moord en brand gillen om een verplaatst wedstrijdje, maar wel hopen dat ze van de prestaties van Ajax kunnen profiteren als er een mirakel gebeurt en ze God moge het verhoeden, landskampioen worden? Moet ik dan echt je HWF jubileum fles per accidente door m’n handen laten glippen...? :boos

Tenzij je een 'successupporter' bent (waar ik maar even niet vanuit ga) weet je zelf ook wel dat de manier van voetballen en/of resultaten niet de belangrijkste drijfveren zijn om 'voor een club te zijn' of juist niet. Van kleins af aan nou eenmaal altijd al een grote sympathie gehad voor PSV inderdaad, en een gezonde afkeer van vooral Ajax. Kan daar verder ook niet zoveel aan doen, en kan dat ook niet zomaar even uitschakelen, ongeacht of goede resultaten van Ajax eigenlijk ook gunstiger voor PSV zouden zijn of wat dan ook :lol: .
Overigens heb ik het zelf prima droog kunnen houden bij het verplaatsen van de wedstrijden hoor. Ik vind het zelfs een goede zaak, eindelijk eens mensen in Zeist die aan het club- in plaats van eigen belang denken. In het verleden kon dat helaas nog niet (bv toen PSV in een ondertussen al behoorlijk ver verleden nog eens de halve finale CL haalde), nu gelukkig wel, alleen maar toe te juichen.
En wat betreft die HWF fles: Zou je de afhandeling en distributie van mijn fles dan graag aan Cor over kunnen/willen laten? ;)
2 x

JvR
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor JvR » 08 Mei 2019, 08:22

Oogadal schreef:

:respect

Vanavond naar de Arena :dancing
2 x

hoogheid2015
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 08 Mei 2019, 12:11

Dre schreef:
Oogadal schreef:
Dre schreef:
En wat betreft die HWF fles: Zou je de afhandeling en distributie van mijn fles dan graag aan Cor over kunnen/willen laten? ;)

:P
1 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 08 Mei 2019, 13:35

Sissoko en Son.. vanaf minuut één vol op de aanval. Gaat vanavond nog hééél lastig worden schat ik zo maar.. :|

De meestervoorspeller 2-2 (88’ Blind).
Laatst gewijzigd door squaadgras op 08 Mei 2019, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
squaadgras | One of the Whiskydudes ©

dannyp44
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 08 Mei 2019, 14:47

Was het maar zo ver. De hele dag al basisspanning.
0 x

Breedút_Genietsje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 08 Mei 2019, 17:14

2 - 1

Ik roep ook maar wat...
0 x
Breedút Genietsje

Fat Bastard!
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 08 Mei 2019, 21:58

Man Man Man......gelukkig rust......

Kan ik even aan het zuurstof! :D
0 x
Afbeelding

sch@ker
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 08 Mei 2019, 22:04

Zag even een kaartje voor de finale van € 4000.00 voorbijkomen....
Doen! :duimop
0 x

MisterMonkeyDonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 08 Mei 2019, 22:49

Ademhaling en hartslag nog onder controle? ;)
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”