Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
PaulPaul
Actief lid
Actief lid

Re: The Game of Thrones Whisky Collection

Ongelezen berichtdoor PaulPaul » 15 Jan 2019, 15:59

FGG schreef:
PaulPaul schreef:Niveau is laatste maanden al beneden peil. In al die jaren dat ik passief meelas tot me aanmelden.
Maar zo dood als het nu is, is werkelijk een dieptepunt.

Wordt tijd dat het zomer wordt en de kinderen weer de zandbak inkunnen.

En dat geldt voor meerdere topics en personen. :HitHead

Elk Forum komt op een punt dat alles zo'n beetje gezegd is en dat er niet veel meer te vertellen valt. Dat zal hier niet anders zijn en dat blijkt uit het type actieve topics, voornamelijk aanbod. Maar ik ben 't ook wel met henri eens, een beetje er tegenaan schoppen met slechts 8 berichten op je conto is best makkelijk. Dus in afwachten van een mooi topic van je...

Maak alleen een punt. Als alles gezegd is hoef je natuurlijk ook geen bitch gevechten te houden.
Daarbij als ik alle berichten die jij met een smiley beantwoordt aftrek heb jij er ook niet zoveel. ;)

Als je 8 berichten hebt, heb ik blijkbaar niet echt geschopt. :bigsmile
1 x

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor JvR » 15 Jan 2019, 16:18

henri schreef:
PaulPaul schreef:Niveau is laatste maanden al beneden peil. In al die jaren dat ik passief meelas tot me aanmelden.
Maar zo dood als het nu is, is werkelijk een dieptepunt.

Wordt tijd dat het zomer wordt en de kinderen weer de zandbak inkunnen.

En dat geldt voor meerdere topics en personen. :HitHead

Pak het op zou ik zeggen, met lange tijd passief meelezen en verder niet bijdragen wordt het ook niet beter
wellicht is het juist leuk als je dan ook op wat topics gaat reageren met wat inhoudelijke zaken of interessante vragen
de reactive hierboven maken we het ook niet beter mee.
als je het weer wat hoger qua niveau wilt trekken ( graag ) dan is het wel handig dat je hier ook in bij draagt door actiever mee te doen :)

Goede 4000e post :bigsmile
1 x

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 15 Jan 2019, 16:42

PaulPaul schreef:Maak alleen een punt. Als alles gezegd is hoef je natuurlijk ook geen bitch gevechten te houden.

Ik zou dit geen bitch-gevecht noemen. Volgens mij kunnen henri en ik prima door één deur dus ff wat ouwehoeren moet kunnen.

PaulPaul schreef:Daarbij als ik alle berichten die jij met een smiley beantwoordt aftrek heb jij er ook niet zoveel. ;)

Als dat een argument is, misschien niet, maar de smiley's zijn er niet voor niets. Intonatie en zo. ;)
Maar ja, ik klaag ook niet over de doodsheid van het Forum.

PaulPaul schreef:Als je 8 berichten hebt, heb ik blijkbaar niet echt geschopt. :bigsmile

Klopt, da's dan ook wel weer waar.
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

MuziekDrank
Actief lid
Actief lid

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor MuziekDrank » 15 Jan 2019, 17:00

Potverdorie, hadden jullie mij niet even kunnen waarschuwen?!

Vroegah, 10 dagen geleden, kon ik langs een slijterij lopen zonder te realiseren dat ik langs een slijterij liep. Tegenwoordig, split ik de boodschappen zodat ik een excuus heb of ff bij een slijterij langs te gaan. Natuurlijk puur met de intentie van..."kijken kijken, niet kopen"....maar dat lukt niet :Cry

Laatste aanwinst : Suntory Whisky Toki*

* Als vriendje voor Nikka, want zij voelde zich zo alleen. Dus eigenlijk heb ik een goede daad verricht :roll:.
2 x

Jacky
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jacky » 15 Jan 2019, 18:31

MuziekDrank schreef:Potverdorie, hadden jullie mij niet even kunnen waarschuwen?!
* Als vriendje voor Nikka, want zij voelde zich zo alleen. Dus eigenlijk heb ik een goede daad verricht :roll:.

Tsja, en nu zitten ze daar elk opgesloten in hun eigen fles...
Misschien een idee om ze echt te verenigen via je slokdarm :nat
2 x
Afbeelding

Everything will be okay in the end. If it's not okay, there's always whisky...

GaetVDC
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor GaetVDC » 23 Jan 2019, 19:13

Hoihoi! Even vlug inpikken in het gesprek waarvoor mijn excuses, maar wou hier niet echt een nieuw topicje voor opendoen. Iemand enige bekendheid met "Tasting collection", ? Zijn samples die je iedere maand krijgt met een boekje in een leuk doosje voor 39 euro, of bestel ik gewoon liever voor dat bedrag iedere maand hier wat? :dancing
0 x

MisterMonkeyDonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 23 Jan 2019, 19:15

Prijs kwaliteit gaat hier altijd beter zijn denk ik. En het is volgens mij leuker om zelf te kiezen wat je wil proeven.
1 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 23 Jan 2019, 19:21

Kort en bondig: hier.. boekjes moet je er zelf bij googlen.. net als dat giftwrapje :lekker
1 x
squaadgras | One of the Whiskydudes ©

fjharms
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor fjharms » 23 Jan 2019, 19:29

GaetVDC schreef:Hoihoi! Even vlug inpikken in het gesprek waarvoor mijn excuses, maar wou hier niet echt een nieuw topicje voor opendoen. Iemand enige bekendheid met "Tasting collection", ? Zijn samples die je iedere maand krijgt met een boekje in een leuk doosje voor 39 euro, of bestel ik gewoon liever voor dat bedrag iedere maand hier wat? :dancing

Zoals de heren voor me al aangaven:
doe dat laatste!
Ik heb een jaar een abbo op tasting collection gehad (kado gekregen) en het is heel duur voor wat je krijgt. Veel standaard spul (in mijn geval had ik daar een groot deel al van geproefd) en als je het om gaat rekenen wat je er nu voor betaalt.... :(
Hier op het forum heb je
a) de kans om zelf te kiezen
b) enorm veel keuze
c) veel schappelijkere prijzen
d) de kans op veel specialere whiskies
En die boekjes, die kloppen niet eens altijd. Zo werd Hazelburn een Islay distillery genoemd :Scratch
1 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 23 Jan 2019, 19:39

Feyenoord - Fortuna? Gaat dat nog wat worden vandaag... 2x op rij zou pijn toch voor Gio :bigsmile

Oh.. en die 75 miljoen voor Frenkie, wat gaat M. Netto daar mee doen? Ka-ching!
Laatst gewijzigd door squaadgras op 23 Jan 2019, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
squaadgras | One of the Whiskydudes ©

GaetVDC
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor GaetVDC » 23 Jan 2019, 23:15

Bedankt voor de reacties! Mijn gevoel klopte dan wel, zelf wat samplen of een verassingspakketje vragen, ideaal :hoedaf
1 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 27 Jan 2019, 19:15

Interessante ervaring op de WB Marketplace: een bod uitgebracht op een fles The Cigar Malt 1993 IM een stuk onder de vraagprijs van €350. Dat bod werd afgewezen - dat is niet zo gek - maar als reactie heeft de verkoper de vraagprijs verhoogd naar €385. :o Mijn eerste bod was niet per se mijn laatste bod, maar bij deze verkoper dus wel.
0 x
Afbeelding

Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 27 Jan 2019, 22:35

Mermur schreef:... - maar als reactie heeft de verkoper de vraagprijs verhoogd naar €385. :o
Niet zo aardig van hem, maar dat recht heeft hij wel. Als je meteen de vraagprijs had geboden hoort hij die gestand te doen.

Dit gebeurd in de huizenmarkt wel vaker.
1 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 28 Jan 2019, 08:22

Reichenbach schreef:Niet zo aardig van hem, maar dat recht heeft hij wel. Als je meteen de vraagprijs had geboden hoort hij die gestand te doen.

Natuurlijk heeft hij dat recht, maar op de WB Market heb je bij het aanbieden van een fles de mogelijkheid om aan te geven of je open staat voor biedingen onder de vraagprijs of niet. Die optie had hij aan staan, wat suggereert dat hij graag €350 had willen hebben, maar mogelijk ook met iets minder genoegen had kunnen nemen. Dan is het gek dat, zodra iemand van die mogelijkheid gebruik gemaakt, je de prijs juist verder opschroeft.
0 x
Afbeelding

HammerHead
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 28 Jan 2019, 11:42

Doet inderdaad erg aan de praktijken op de huizenmarkt denken. Allemaal overbieden en dan nog achter het net vissen.
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”