Vanaf 17.00 uur, schikt dat 'n beetje? Mag natuurlijk ook eerder!

Piet schreef:Zaterdag een eerste poging en Zondag een herkansing ?
Piet schreef:Ja, wat (near real-time) leven in de brouwerij![]()
Zaterdag een eerste poging en Zondag een herkansing ? Want 25% is best een uitdaging, zeker omdat er twee evenementen zijn (WFNN en de MiniCruise).
...... In het weekeinde van Zaterdag op Zondag gaan we trouwens over op zomertijd......
I_SPEY schreef:....op dit forum aanwezig te zijn en dan gelijk vermelden, wat je meest favoriete whisky is én misschien ook waarom? Lijkt mij 'n leuke doelstelling!

GJR schreef:Ik ben online, maar geloof dat de animo nog niet zo hoog is, bovendien begin ik langzaam ook het probleem te krijgen wat Piet al omschreef : Heb niet echt 1 favoriet meer, op dit moment bevallen me vooral de sherry beinvloede whisky's me erg, terwijl afgelopen najaar de turfbommetjes favoriet waren, ben benieuwd wat dat dan straks van de zomer gaat worden.

johan brugge schreef:Goh, in mijn geval zijn er dat meer en meer tegenwoordig. Hier is een kleine greep uit mijn favorieten:
Laphroaig (voluit deze keer) QC, 10yo CS (oude versie), 30yo, 15yo
Lagavulin: 12yo CS 2007, 21yo (!!), 16yo OB White Horse (!!)
Ardbeg: allemaal, behalve de Blasda. Da's echt wel een lichtgewicht
Port Ellen
Maar eergisteren of zo heb ik het laatste restje van een Glendronach 1989 20yo OB gedronken en ik vond hem nog beter dan de eerste keer dat ik hem proefde.

I_SPEY schreef:Ik ga 'n geweldige whisky inschenken, namelijk 'n Ardbeg Renaissance - héél erg lekker
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten