Net met de lunch allemaal mooie plannen gemaakt met vriendlief om eind nov/begin dec in plaats van te vliegen, met de auto/veerboot naar Ierland te gaan dit jaar, via de UK. We hebben de tijd en dachten dat het een ideale kans zou zijn om meteen wat bezoekjes onderweg te plannen naar distillerijen en een paar mooie whiskey-exemplaren te scoren - een soort whiskeytrip UK/Ierland, dus
Verder neem ik graag wat moois mee voor een eventuele meetup of NAT bijeenkomst - want het lijkt me super om een aantal van jullie 'in het echt' te ontmoeten! Dus roep maar wat we in Engeland (westelijk)/Schotland (zuidwestelijk)/Ierland (omgeving Dublin/Wicklow) niet mogen missen
Nu wil ik wel zorgen dat alles wat ik meeneem in de auto goed is afgeschermd - voor zowel de whiskey als de auto (dat is namelijk onze andere liefde: de Mercedes). Het enige wat ik kan bedenken is laadrandbescherming en van die kofferbakkuipen, maar weet niet zo goed of dat een beetje overdreven gedacht is van mij of dat ik juist iets heel logisch vergeet? Ik kon ze op de website https://www.rameder.nl/ iig online bestellen, maar weet niet of dat een okay leverancier is? Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt!
Brenda

Goede tip, dankjewel!
Paar flessen meenemen achterin de auto? Zet ze rechtop in een reistas, klem tussen je kleding; Zet ze rechtop in een rugzak, en zet díe rechtop en klem met de overige bagage...