Wine-Searcher.com Pro ?

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Chy
Actief lid
Actief lid

Wine-Searcher.com Pro ?

Ongelezen berichtdoor Chy » 17 Jun 2018, 21:11

Hallo,

Iemand die hier Wine-searcher.com pro heeft ? Kost US$60 per jaar ?

Als ik een bepaalde whisky zoek, krijg ik een paar prijzen en adressen te zien. Maar dan in het klein staat er onderaan, als ik een PRO abonnement neem dan zie ik geen 2 maar 20 prijzen ??
0 x

Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Wine-Searcher.com Pro ?

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 26 Jun 2018, 18:09

Chy,

Ik heb ook een tijdje een pro-abonnement gehad bij wine-searcher. Mijn bevindingen: 95% van hun links kan je ook via whiskybase vinden. Natuurlijk loont het om soms net die 5% extra te weten. Maar ik denk dat dit vooral het geval is als je redelijk veel koopt. Dan zal je op een keer je 60$ per jaar wel terugverdienen. Koop je bvb een fles per maand, of enkel standaard flessen, dan is de kans al veel minder dat je investering zal lonen.
0 x
Afbeelding

Chy
Actief lid
Actief lid

Re: Wine-Searcher.com Pro ?

Ongelezen berichtdoor Chy » 04 Jul 2018, 01:08

Tom2 schreef:Chy,

Ik heb ook een tijdje een pro-abonnement gehad bij wine-searcher. Mijn bevindingen: 95% van hun links kan je ook via whiskybase vinden. Natuurlijk loont het om soms net die 5% extra te weten. Maar ik denk dat dit vooral het geval is als je redelijk veel koopt. Dan zal je op een keer je 60$ per jaar wel terugverdienen. Koop je bvb een fles per maand, of enkel standaard flessen, dan is de kans al veel minder dat je investering zal lonen.

Ja goede tip. 60US$ lijkt veel maar ik had het meteen terugverdiend door 1 aankoop.
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”