We hebben het met z’n allen goed. We kunnen ons nu en dan eens de luxe veroorloven om een leuke fles aan te schaffen. Sommigen hebben zelfs een collectie om u tegen te zeggen. We beseffen echter te weinig dat er mensen in onze wereld leven die het vaak met veel minder moeten doen, die elke dag moeten vechten om brood op de plank te krijgen. Mensen die vechten tegen een lelijke ziekte, mensen die geen vrijheid hebben om hun mening te uiten,... ik kan nog wel eventjes verdergaan spijtig genoeg...
Het is Kerstmis! Voor de meesten een tijd om met hun familie al feestend door te brengen. Vele geschenken, overvloed aan eten en drank.
Graag wil ik een steentje bijdragen en Deze 43yo whisky inzetten voor het goede doel. De gestorte bedragen zullen gedoneerd worden aan het kinderkankerfonds en de voedselbank.
Willen jullie een steentje bijdragen aan het goede doel en daarbovenop kans maken op deze fles? Dat kan!
Je kan meedoen door een bijdrage van minimum 5€ te storten via Paypal naar aquavitae84@gmail.com (friend to friend)
Indien geen Paypal account, dan kan je jouw bijdrage storten op IBAN BE22 3770 0022 4147 tnv Bram Van Loo.
Ik laat jullie de tijd om tot 5januari 2018 (18u00)jullie goed hart te tonen.
Vermeld in jouw comment: whisky for life.
5januari zal ik alle namen in een pot verzamelen en de winnaar eruit trekken, dit omstreeks 20u00. Filmpje zal op een of andere manier gepost worden. Ik zal deze actie niet exclusief houden voor HWF, daar ik zoveel mogelijk geld wil inzamelen voor het goede doel.
Ik reken alvast op jullie meelevendheid.
Fijne dagen
Bram