Rare teferelen op site deliterslijter.nl

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
time4whisky
Actief lid
Actief lid

Rare teferelen op site deliterslijter.nl

Ongelezen berichtdoor time4whisky » 05 Jun 2017, 21:14

Ben via whiskybase op deliterslijter.nl terecht gekomen ,maar als je daar op klikt word er meteen iets gedownload.
Kreeg via mijn virusscanner bericht dat er een malware was geblokkeert. Even oppassen dus
1 x

defeatless
Moderator
Moderator

Re: Rare teferelen op site deliterslijter.nl

Ongelezen berichtdoor defeatless » 06 Jun 2017, 00:12

inderdaad ja, beetje vaag, het is een bestand 'plugin.exe' van dropboxusercontent.com, ik vertrouw het ook niet.
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 06 Jun 2017, 09:26

Kreeg in eerste instantie ook die plugin.exe toen ik de homepage wilde bezoeken, maar via onderstaande link niet meer. Je kunt beter voorzichtig zijn en sowieso niets downloaden, maar als je het single malt assortiment wilt bekijken:

http://www.deliterslijter.nl/assortimen ... &limit=all
0 x

time4whisky
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor time4whisky » 06 Jun 2017, 10:13

Tottenham schreef:Kreeg in eerste instantie ook die plugin.exe toen ik de homepage wilde bezoeken, maar via onderstaande link niet meer. Je kunt beter voorzichtig zijn en sowieso niets downloaden, maar als je het single malt assortiment wilt bekijken:

Heb op deze link geklikt en kreeg daar ook die plugin.exe Denk dat de slijter inmiddels wel moet zien dat er iets met zijn site aan de hand is.
Ik blijf er ff weg
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 06 Jun 2017, 10:22

time4whisky schreef:
Tottenham schreef:Kreeg in eerste instantie ook die plugin.exe toen ik de homepage wilde bezoeken, maar via onderstaande link niet meer. Je kunt beter voorzichtig zijn en sowieso niets downloaden, maar als je het single malt assortiment wilt bekijken:

Heb op deze link geklikt en kreeg daar ook die plugin.exe Denk dat de slijter inmiddels wel moet zien dat er iets met zijn site aan de hand is.
Ik blijf er ff weg

Afbeelding

Werkt hier zonder enig probleem, maar bij twijfel kun je er beter wegblijven (of misschien een keer proberen om plugin.exe te cancellen en dan op F5 te drukken). Maar volgens mij mis je er verder ook niet zoveel aan.
1 x

time4whisky
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor time4whisky » 06 Jun 2017, 14:46

Tottenham schreef:
time4whisky schreef:

Ik blijf er ff weg

Afbeelding

Werkt hier zonder enig probleem, maar bij twijfel kun je er beter wegblijven (of misschien een keer proberen om plugin.exe te cancellen en dan op F5 te drukken). Maar volgens mij mis je er verder ook niet zoveel aan.

Alles doet het nu weer netjes daar.
Ze hadden daar van die Arran boeken liggen waar ik op zoek naar was.
Inmiddels gevonden
1 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”