Iemand bekend met deze beste man?
https://www.facebook.com/WhiskyProeverijenHenriGoossen
http://goossenwhisky.com
Henri Goossen
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Re: Henri Goossen
Een keer mee mogen maken. Een echte entertainer, plat Twents (?) accent, aanrader om een keer me te maken.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- Erik1908
- Top bijdrager

Cor - Vinabc schreef:Een keer mee mogen maken. Een echte entertainer, plat Twents (?) accent, aanrader om een keer me te maken.
Klopt; ik heb meen ik met het werk hem een keer zien presenteren bij een tasting. Ik was BOB en was nog niet into whisky dus geen druppel gedronken die avond. Erg goede entertainer inderdaad.
0 x
heb Henri al 2 keer mogen aanschouwen tijdens een tasting. super entertainer met mooie anekdotes. 

0 x
Yup, bekend bij mij. Ooit een 9 gangen whisky diner met hem als entertainer gehad in restaurant Old Coopers Hall in Enter. Leuk om een keer mee te maken, maar 1 x is voor mij voldoende....
Ook is hij mede organisator van Whisky Weekend Twente!
0 x
Pellie schreef:Yup, bekend bij mij. Ooit een 9 gangen whisky diner met hem als entertainer gehad in restaurant Old Coopers Hall in Enter. Leuk om een keer mee te maken, maar 1 x is voor mij voldoende....Ook is hij mede organisator van Whisky Weekend Twente!
HEt 9-gangen diner van OCH is mij bekend. Alleen heb ik de whisky's gezien die er geschonken worden en dat was voor mij het argument om 't niet te doen: een aantal kende ik al, een aantal wil ik niet kennen, en toen bleef er niet zoveel over.
V.w.b. Goossens: entertainer dus? Maar ook een kenner?
0 x
FGG schreef:V.w.b. Goossens: entertainer dus? Maar ook een kenner?
Tsja, wanneer ben je een kenner? Ik durf te zeggen dat ik veel van whisky weet, mensen met minder ervaring zullen mij als kenner kunnen beschouwen. Maar er zijn ook anderen die nog meer van whisky weten dan ik. Vergeleken met een Hans Offringa of Serge Valentin, maar ook anderen die niet zo bekend zijn, of mensen die al jaren bij een distilleerderij werken ben ik zeker geen kenner. Dat zal met Henri ook wel het geval zijn: hij weet ongetwijfeld meer dan gemiddeld veel van whisky, maar niet zoveel als sommige anderen.. Maakt dat je een kenner?
0 x
FGG schreef:V.w.b. Goossens: entertainer dus? Maar ook een kenner?
Absoluut een kenner, maar zijn proeverijen leunen meer op de entertainment-factor dan op diepgaande kennis. Best logisch ook, daar is immers een veel groter publiek voor.
2 x
thijs100 schreef:FGG schreef:V.w.b. Goossens: entertainer dus? Maar ook een kenner?
Absoluut een kenner, maar zijn proeverijen leunen meer op de entertainment-factor dan op diepgaande kennis. Best logisch ook, daar is immers een veel groter publiek voor.
Uiteraard, da's logisch.
Ik weet voorlopig weer ff voldoende. Thnx voor de input.

1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”